کد خبر : 1031425 | 29 آذر 1392 ساعت 20:15 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی: فولام را دست کم نمی گیریم

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش مقابل فولام، تاکید کرد که تیم حریف را دست کم نخواهند گرفت.

پیگرینی: فولام را دست کم نمی گیریم
 سیتی در حالی پای به این دیدار می گذارد که در دیدار قبلی مقابل آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، 6-3 به پیروزی رسید اما فولام با تنها 13 امتیاز از 16 دیدار، در رتبه نوزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.
شاگردان پیگرینی با پیروزی در این دیدار می توانند حداقل برای دو روز به صدر جدول لیگ برتر بروند اما سرمربی شیلیایی معتقد است که نباید از همین حالا خودشان را تیم پیروز این دیدار بدانند.
به گزارش گل، او به خبرنگاران گفت: به دلایل متفاوت، بازی کرن مقابل همه تیم های لیگ برتر دشوار است اما مسئله مهم، شیوه بازی کردن ماست.
فکر می کنم نتیجه دیدارهایی ابتدایی ما در خارج از خانه، آن چیزی نبود که ما استحقاقش را داشتیم. برای تیم بسیار مهم است که در دیدارهای خارج از خانه به پیروزی برسد.
ما در هر سه دیدار خارج از خانه مان در چمپیونزلیگ پیروز شدیم؛ این بسیار مهم است.
ما در جام اتحادیه هم در دو دیدار خارج از خانه پیروز شدیم و در لیگ برتر، در دو دیدار خارج از خانه اخیر، یک پیروزی و یک تساوی داشتیم. امیدوارم روندمان به همین ترتیب ادامه پیدا کند."
پیگرینی همچنین در مورد مصدومیت سابالتا و آگوئرو صحبت کرد و گفت:" فکر می کنم آسیب دیدگی سابالتا چندان جدی نیست. شاید او به زودی برگردد. شاید بعد از یک یا دو هفته اما پزشک تیم باید در این مورد تصمیم بگیرد. من دکتر نیستم.
آگوئرو برای 4 تا 8 هفته ممکن است غایب باشد. باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود اما او هر روز بهتر می شود."

دیدگاه‌ها