کد خبر : 1031485 | 30 آذر 1392 ساعت 15:16 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی: دیروز از تلخ‌ترین روزهای زندگیم بود

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه دیروز یکی از تلخ‌ترین روزهای زندگی من بود، گفت: تلخی شکست به کنار، هو شدن از سوی هواداری که جزیی از خانواده ماست، برایم فراموش نشدنی است.

ناظمی: دیروز از تلخ‌ترین روزهای زندگیم بود
افشین ناظمی در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: به دلیل اتفاقات حاشیه ای روی داده شده در بازی داماش – فولاد تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم خودداری خواهم کرد.
وی با بیان اینکه وقتی بازیکنی که سه سال با همه مشکلات در کنار تیم می‌ماند، مربی که عاشقانه خدمت می‌کند و مدیرعاملی که چون پدری دلسوز برای حل مشلات داماش با تمام دوستانش می‌جنگد و خود را خراب می‌کند تا داماش آباد شود، در نهایت مورد توهین و اتهام قرار می‌گیرند، افزود: دیگر حضور من در تمرینات داماش معنایی ندارد.
سرمربی داماش گیلان گفت: اگر امروز مثل همیشه در تمرینات حاضر می‌شدم معنایش این بود که نسبت به شاگردان و همکاران و مدیریت خود بی‌تفاوت هستم.
ناظمی تصریح کرد: تصمیم داشتم همان ابتدای بازی که این فریادها بلند شده بود نیمکت را ترک کنم و به رختکن بروم، اما وظیفه مربیگری من و علاقه به همین هوادار و تیم موجب شد تا بر عصبانیت خودم غلبه کنم و کنار تیم باقی بمانم.
وی با تأکید بر اینکه این هوادار همیشه نقطه قوت و دلیل سربلندی ما بود، خاطرنشان کرد: هر چند تعداد افرادی که دست به این کار زده بودند معدود بود، اما ما از همین تعداد معدود هم انتظار جا خالی کردن نداشتیم.
سرمربی داماش گیلان گفت: من از آن دو سه هزار نفر هواداری که محبت کردند و پشت تیم ماندند تشکر می‌کنم، اما آن 200 تا 300 نفر که توهین کردند، دل همه را شکستند.
ناظمی که حتی ناراحت‌تر از بازی با ملوان به نظر می‌آید، افزود: پس از بازی با ملوان چند نفری به من بی‌احترامی کردند اما به احترام 20هزار هواداری که آمدند و ناراحت به خانه رفته بودند سکوت کردم ولی این بار گروهی به بازیکن و مربی و مدیرعامل توهین کردند و این برای من غیرقابل قبول است.
وی تصریح کرد: بازهم می‌گویم همه عشق و دلگرمی تمام مجموعه داماش در همه این سال‌های فشار و سختی این هوادار است و شاید اگر آنها نبودند تا امروز همه رها کرده بودند و کنار می‌کشیدند، بعد همان کسانی که در واقع صاحب تیم هستند می‌آیند و حرف‌هایی می‌زنند که اساس تیم را به هم می‌زند، دیگر هیچ راهی به جز عدم شرکت در تمرین برایم باقی نمی‌ماند.

دیدگاه‌ها