کد خبر : 1031620 | 02 دی 1392 ساعت 08:26 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

گهر دورود در آستانه کناره‌گیری از لیگ یک

سرپرست گهر دورود از مشکل‎های بی‎شمار این تیم انتقاد کرد و گفت: شاید در نیم‎فصل دوم در لیگ دسته اول شرکت نکنیم.

گهر دورود در آستانه کناره‌گیری از لیگ یک
محمد نامداری با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود گهر، تصریح کرد: اوضاع و احوال تیم ما بسیار به‎هم ریخته است و با این شرایط نمی‎دانیم در دور برگشت شرکت می‎کنیم یا نه و بلاتکلیف هستیم!
به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: چهارشنبه نقل و انتقالات به پایان می‎رسد و ما نه‎ تنها بازیکن جدیدی نتوانسته‎ایم جذب کنیم بلکه حسین هوشیار و مهدی شکوهی به‎سبب پرداخت نشدن حق و حقوق از دورود رفته‎اند. با توجه به قانون اگر تا نیم‎فصل 30 درصد قرارداد بازیکن‎ها پرداخت نشود، بازیکن آزاد به‎شمار می‎روند و برای جدایی مشکلی ندارند.
نامداری با اشاره به 500 میلیون تومانی که هدایتی برای خرید امتیاز گهر به استانداری لرستانی هدیه داده، تصریح کرد: ظاهراً این پول در حساب سازمان همیاری شهرداری‎های استان است که هنوز یک ریالی از این پول به‎دست ما نرسیده و مسئولان استانی کمک حال تنها نماینده لرستان در لیگ دسته اول نیستند.
سرپرست گهر با اشاره به اینکه این تیم در آستانه انحلال است، اضافه کرد: نمی‎دانیم با چه رویی به بچه‎ها نگاه کنیم و اگر تا چهارشنبه نتوانیم کاری انجام دهیم بازیکن‎ها را از دست می‎دهیم و تیم منحل می‎شود.
وی با اشاره به اینکه تا نیم فصل هزینه ایاب و ذهاب را خودم پرداخت می‎کردم، اضافه کرد: در نیم‎فصل دوم حیدرپور مدیرعامل تیم هزینه‎ها را به‎عهده گرفته است و ظاهراً مسئولان نمی‎خواهند همکاری کنند. واقعاً بریده‎ایم مگر تا کی می‎توانیم از جیب هزینه کنیم؟!

دیدگاه‌ها