کد خبر : 1031636 | 02 دی 1392 ساعت 11:19 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

نظیف‌کار: پول نداریم فحش هم می‌شنویم!

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان گفت: هوا سرد است اما ما حتی اُورکت هم نداریم تا در تمرین سرما نخوریم.

نظیف‌کار: پول نداریم فحش هم می‌شنویم!
علیرضا نظیف‌کار درباره شرایط تیم فوتبال داماش گیلان عنوان کرد: خیلی راحت بگویم شرایط‌مان افتضاح است. پس از بازی با فولاد 3 روز است که تمرین نمی‌کنیم و همه بچه‌ها از مشکلاتی که داریم خسته‌ شده‌اند. مشکلات داماش از خط قرمز هم گذشته، 3 سال است به ما قول می‌دهند امروز و فردا مشکلاتمان حل می‌شود اما هر روز وضع بدتر می‌شود. واقعا دیگر نمی‌توانیم ادامه دهیم.
به گزارش تسنیم ، وی ادامه داد:‌ تمام این مسائل و بی‌پولی‌ها به کنار؛ در بازی با فولاد خوزستان در شهر خودمان یک عده هوادار به ما توهین کردند. پول که نمی‌گیریم باید فحش هم بشنویم. تمام این مسائل دست به دست هم داده تا کارمان سخت شود.
مدافع داماش گیلان عنوان کرد: قرار بود روز گذشته (یکشنبه)‌ برای بازی با استقلال به تهران بیاییم اما این اتفاق رخ نداد. ما تمرینی نکرده‌ایم که بخواهیم با استقلال بازی کنیم.
نظیف‌کار در واکنش به تهدید سازمان لیگ مبنی بر اینکه اگر داماش مقابل استقلال قرار نگیرد با جریمه سنگینی روبرو می‌شود گفت: حالا که پول نداریم جریمه‌مان هم بکنند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ دست که مو ندارد حالا هر چقدر که دوست دارند بِکَنند. پیش خودمان گفتیم یک سال به خاطر مردم و شهرمان سختی را تحمل و بازی می‌کنیم اما 3 سال است که هر روز مشکلاتمان از روز گذشته بدتر می‌شود. خیلی بد است که یک تیم لیگ برتری ساک ورزشی ندارد و یا بازیکنانش پول تغذیه در اردو را ندارند. اسم این وضع را می‌شود گذاشت حرفه‌ای‌گری؟
وی در ادامه انتقادهایش از مشکلات باشگاه داماش گیلان تاکید کرد: با بدبختی تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آوردیم و در شرایطی که به آسانسور لیگ تبدیل شده بودیم الان چند سالی است که در لیگ ماندگاریم اما چه فایده؟ بچه‌ها خسته شده‌اند. شاید باورتان نشود اما هر کدام از ما 140 یا 150 درصد از باشگاه طلبکاریم، 40،50 درصد برای فصل پیش و صددرصد برای این فصل. حالا باید چکار کنیم؟ شغل ما این است مگر منبع درآمد دیگری داریم و می‌توانیم از حق زن و بچه‌مان بگذریم.
مدافع داماش گیلان ادامه داد: واقعا شرمنده خانواده‌مان هستیم. کلی از داماش طلب داریم اما به عالم و آدم بدهکار هستیم. طلبکار من ممکن است به خاطر اینکه علیرضا نظیف‌کار هستم یکی دو ماه صبر کند اما بالاخره که پولش را می‌خواهد حالا در این شرایط فحش هم می‌خوریم.
نظیف‌کار در خصوص امکانات حال حاضر داماش گیلان گفت: الان هوا سرد است اما ما حتی اُورکت هم نداریم تا در تمرین سرما نخوریم. حالا تکلیف ما چیست و باید در تمرین چه بپوشیم؟ همانطور که گفتم حتی ساک ورزشی هم نداریم. یک نفر به ما بگوید که طرف حساب ما چه کسی است؟ مگر عابدینی می‌تواند تک و تنها کاری انجام دهد، آیا یک دست صدا دارد؟

دیدگاه‌ها