کد خبر : 1031715 | 03 دی 1392 ساعت 11:09 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

حضور دایی بر مزار قایقران

حاشیه‌ بازی ملوان ـ پرسپولیس 1

مسئولان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به عدم حضور علی دایی در نشست مطبوعاتی قبل از بازی اعتراض کردند.

حاشیه‌ بازی ملوان ـ پرسپولیس 1
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به گزارش فارس، شب گذشته ساعت 21 و 30 دقیقه نشست هماهنگی این بازی برگزار شد. در این نشست ملوانی‌ها به عدم حضور دایی در نشست مطبوعاتی قبل از بازی اعتراض‌هایی داشتند که مدیر رسانه‌ای تیم نیز اعلام کرد که به دلیل مشکلات پروازی قبلا این موضوع را به اطلاع سازمان لیگ رسانده‌ است که دایی در نشست مطبوعاتی نمی‌تواند شرکت کند.
همچنین با توجه به بررسی‌های انجام شده که از قبل هم مشخص بود امروز هوای انزلی آفتابی است. این در شرایطی است که صبح امروز قرمزپوشان یک ریکاوری ساده در محل اقامت خود در سفیدکنار داشتند.
همچنین کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس متشکل از علی دایی، محمد دایی،‌پنجعلی و شیرینی صبح امروز به مزار شهدا و بر سر مزار سیروس قایقران کاپیتان فقید فوتبال کشورمان حاضر شدند.
با توجه به بازی امروز که ساعت 14و 30 دقیقه برگزار می‌شود مسئولان برگزاری تلاش‌های زیادی را از طریق رسانه‌ها و پلاکاردهایی که در شهر نصب شده انجام دادند تا هواداران امروز به ورزشگاه برای حمایت از ملوانی‌ها بیایند.

دیدگاه‌ها