کد خبر : 1031732 | 03 دی 1392 ساعت 13:57 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون فوتبال پیگیر حل مشکل آریا جسور

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: موضوع اقامت آریا جسور را از طریق اداره اتباع خارجی وزارت امور خارجه ایران و اداره مهاجرت کشور ژاپن پیگیری خواهیم کرد.

 فدراسیون فوتبال پیگیر حل مشکل آریا جسور
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی محمد نبی در خصوص حضور آریا جسور هاسه‌گاوا، بازیکن دورگه ایرانی شاغل در لیگ ژاپن، در تیم ملی ایران گفت: با توجه به قوانین کشور ژاپن، این کشور تنها یک ملیت را برای افراد می‌پذیرد و در صورتی که آریا جسور هاسه گاوا برای تیم ملی ایران بازی کند ملیت ژاپنی خود را از دست خواهد داد. بنا بر این ایشان با توجه به حضور در جی لیگ مشکل اقامتی پیدا می‌کند که ما سعی داریم این مشکل را حل کنیم.
وی افزود: فدراسیون فوتبال ایران از طریق اداره اتباع خارجی وزارت امور خارجه و اداره مهاجرت کشور ژاپن، موضوع اقامت ایشان را پیگیری خواهد کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری در مورد حل مشکل اقامت این بازیکن خاطرنشان کرد: با تلاش ها و ارتباطاتی که برقرار می‌کنیم امید زیادی داریم که این مشکل حل شود.
آریا جسور هاسه‌گاوا بازیکن خط میانی تیم فوتبال اف سی توکیو ژاپن، از پدری ایرانی و مادری با ملیت ژاپنی است که مورد توجه کارلوس کی‌روش، سر مربی تیم ملی فوتبال کشورمان قرار گرفته است و این شانس را دارد که در جام جهانی 2014 برزیل پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند.

دیدگاه‌ها