کد خبر : 1031824 | 03 دی 1392 ساعت 18:53 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

حیات داماش منوط به حل مشکلات است

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان تاکید کرد که اگر مشکلات عدیده این باشگاه به زودی حل نشود این تیم وضعیت بدتری در جدول پیدا می‌کند و البته حالت برعکس آن هم وجود دارد.

حیات داماش منوط به حل مشکلات است
افشین ناظمی در نشست خبری پس از بازی استقلال و داماش گیلان گفت: فکر می‌کنم به خاطر مسائل فنی به استقلال باختیم. من این پیروزی را به امیر قلعه‌نویی و تیمش تبریک می‌گویم. هر دو تیم فوتبال خوبی را ارائه دادند ما هم علیرغم اینکه مشکلات زیادی داشتیم خوب بازی کردیم.
به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: همه می‌دانند قبل از اینکه به تهران بیاییم چقدر مشکل داشتیم اما باز هم خدا را شاکرم که بچه‌ها توانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و من به آنها خدا قوت می‌گویم چون هر چه در توان داشتند به معرض نمایش گذاشتند اما واقعیت امر این است که مشکلات داماش اگر حل نشود ما را اذیت خواهد کرد.
سرمربی داماش گیلان در مورد اینکه آیا از اظهارات امیر عابدینی در برنامه 90 اطلاع دارد تاکید کرد: اصلا در جریان صحبت‌های آقای عابدینی نیستم و برنامه 90 را هم ندیدم.
ناظمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا داماش با این شرایط در لیگ برتر باقی خواهد ماند گفت: تیم ما از نظر فنی خوب است و با صحبت‌هایی که شده قرار است هفته آینده جلسه‌ای در استان برگزار شود تا هر طوری شده مشکلات حل شود. ما فعلا دهم جدول هستیم اما واقعیت امر این است که حیات داماش منوط به حل مشکلات این تیم است اگر مشکلات حل شود در جدول هم جایگاه بهتری به دست خواهیم آورد.

دیدگاه‌ها