کد خبر : 1031881 | 04 دی 1392 ساعت 12:00 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

ترابیان: 2 باشگاه دیگر هم از دهنوی شاکی‌اند

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد قاسم دهنوی مبلغی که از این باشگاه گرفته را به سازمان لیگ پرداخت کرده است.

ترابیان: 2 باشگاه دیگر هم از دهنوی شاکی‌اند
محمد ترابیان در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص بدهی قاسم دهنوی به باشگاه سپاهان که باعث محرومیت این بازیکن شده است، عنوان کرد: سازمان لیگ به ما اطلاع داده که دهنوی بدهی‌اش به باشگاه سپاهان را پرداخت و به حساب سازمان لیگ واریز کرده و قرار است این پول به حساب باشگاه سپاهان برگردد.
وی در پاسخ به این سوال که با این وجود چرا دهنوی به حالت تعلیق در آمده است و نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند، گفت: ما در جریان این مسئله نیستیم، اما فکر می‌کنم باشگاه‌های تراکتورسازی و ملوان هم از این بازیکن شکایت کرده‌اند. در جریان اینکه چرا او محروم شده، نیستم و پرونده او را فدارسیون بررسی کرده است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه این باشگاه شکایتش از بازیکن پرسپولیس را پس گرفته، اظهار داشت: سازمان لیگ هنوز به صورت کتبی به ما اعلام نکرده که دهنوی پول باشگاه سپاهان را بازگردانده یا نه، اما ما به غیر از این مسئله شکایتی از این بازیکن نداریم که بخواهیم رضایت بدهیم.
ترابیان ادامه داد: دهنوی ضررهای دیگری هم به باشگاه سپاهان زده، اما ما شکایتی از این بازیکن نداریم و شکایت سپاهان فقط بابت بازگردانده شدن پول باشگاه بود که گویا این پول هم به سازمان لیگ پرداخت شده و ما شکایت دیگری نداریم.

دیدگاه‌ها