کد خبر : 1032106 | 07 دی 1392 ساعت 09:00 | 948 بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی کاردیف اخراج شد

در پی شکست سنگین اخیر مقابل ساوتهمپتون، سران باشگاه کاردیف سرمربی خود را از کار برکنار کردند.

 سرمربی کاردیف اخراج شد
مالکی ماکای، سرمربی تیم کاردیف یک روز پس از شکست 3 بر صفر تیمش در خانه برابر ساوتهمپتون در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس از کار برکنار شد.
به گزارش تسنیم، اخراج ماکای که تیمش با قبول این شکست در رده شانزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت، در شرایطی صورت پذیرفته است که هفته گذشته مهمت دالمان، مدیر باشگاه اعلام کرده بود سرمربی تیم برای مدتی قابل پیش‌بینی به کار خود ادامه خواهد داد. دالمان در حالی این وعده را داد که وینسنت تان، مالک مالزیایی کاردیف در ایمیلی از وی خواسته بود ماکای استعفا دهد یا اخراج شود. شکست برابر واتفورد هم بهانه خوبی برای اخراج ماکای شد تا تان به خواسته خود برای برکناری سرمربی پیشین تیم واتفورد برسد.
گفته می‌شود که سران باشگاه وست برومویچ که چندی پیش سرمربی خود را اخراج کردند، ماکای 42 ساله را برای هدایت تیم خود در نظر گرفته‌اند. ماکای که با وجود مخالفت هواداران و سر داده شدن شعار «مالکی ماکای را اخراج نکنید» در جریان بازی با ساوتهمپتون، از کار برکنار شده است، جزو 6 مربی است که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر از کار برکنار می‌شود. پیش از او آندره ویلاس بواس (تاتنهام)، استیو کلارک (وست‌برومویچ)، مارتین یول (فولام)، یان هالووی (کریستال پالاس) و پائولو دی‌کانیو (ساندرلند) اخراج شده بودند.
ماکای کسی بود که کاردیف را در سال 2012 به فینال جام اتحادیه رساند و سال 2013 نیز به عنوان فاتح لیگ قهرمانی انگلیس، جواز حضور در لیگ برتر را برای نماینده ولز کسب کرد.

دیدگاه‌ها