کد خبر : 1032369 | 10 دی 1392 ساعت 12:05 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

گهر جایگزین ملی‌پوشان زیر 22 سال

گهری‌ها به مصاف تیم‌ملی امید کره می‌روند

تیم گهر به مصاف تیم ملی زیر 22 سال کره جنوبی می رود،گهری ها نماینده ایران در یک بازی بین المللی می شوند.

گهری‌ها به مصاف تیم‌ملی امید کره می‌روند
به گزارش سایت رسمی باشگاه گهر دورود، پس از لغو بازی دوم تیم ملی زیر 22 سال ایران مقابل تیم المپیک کره جنوبی به علت خودداری برخی باشگاه ها از دادن بازیکن به تیم ملی زیر 22 سال ایران، تیم گهر دورود به عنوان نماینده کشور ایران در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف تیم ملی امید کره می رود.
اسماعیل حیدرپور در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه در خصوص برپایی این دیدار اظهار داشت: در جلسه ای که با دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص تیم گهر داشتیم برگزاری این بازی و جایگزین شدن تیم گهر به جای تیم ملی زیر 22 سال کشور پیشنهاد شد که ما نیز از آن استقبال کردیم و خوشحال هستیم که تیم گهر به عنوان نماینده ایران در این بازی بین المللی شرکت خواهد کرد.
وی ادامه داد: به هرحال با توجه به این که برنامه مسابقات لیگ برتر و لیگ یک اعلام شده و این مسابقات در حال برگزاری است و از آنجا که تیم ما در هفته اول نیم فصل دوم مسابقات استراحت دارد گهر برای حضور در این بازی به عنوان نمایده ایران بهترین گزینه بود، البته کسب عنوان بهترین تماشاگران لیگ برتر در فصل گذشته را توسط هواداران گهر رامی توان یکی از ملاک های این انتخاب از سوی فدراسیون برای این بازی دانست.
مدیر عامل باشگاه گهر دورود با ابراز امیدواری از آینده پیش روی تیم گهر اظهار داشت: امیدواریم این بازی یک نقطه عطف باشد برای برطرف شدن مشکلات تیم گهر و فرصت خوبی برای این باشگاه تا در یک بازی بین المللی بتواند درخشان ظاهر شود.
وی ادامه داد: جا دارد از مسئولان فدراسیون فوتبال که این فرصت را به تیم گهر دادند تشکر کنم و امیدوارم بچه های تیم ما از این فرصت، بهره کافی را ببرند چراکه این یک تجربه بسیار خوب برای تیم ما خواهد بود.
حیدرپور در خصوص مشکلات مالی تیم گهر و اخبار شنیده شده مبنی بر حمایت استانداری لرستان از این تیم اظهار داشت: مهندس بازوند استاندار محترم لرستان سخت پی گیر مشکلات تیم گهر هستند و خوشبختانه قرارداد را نیز خودشان امضا کرده اند و در اختیار ناظر محترم دادستانی جناب آقای خوانین قرار گرفته است که انشالله با مساعدت ایشان هرچه سریع تر این قرارداد منعقد شده و کارهای آن انجام خواهد شد.
این مقام مسئول در خصوص جدا شدن دو بازیکن تیم گهر به نام های مهدی شکوهی و حسین هوشیار اظهار داشت: با فدراسیون فوتبال مکاتبه های انجام دادیم و هیئت فوتبال استان لرستان نیز در جریان کامل این اتفاقات هستند و این بازیکنان خروجی از استان ندارند و تنها متعلق به تیم گهر هستند که می بایست ظرف چند روز آینده در تیم گهر حاضر شوند.

دیدگاه‌ها