کد خبر : 1032376 | 10 دی 1392 ساعت 13:31 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

رضا حقیقی: درد شدیدی دارم

رضا حقیقی می‌گوید درد شدیدی از ناحیه‌ی کمر دارد و مشخص نیست به بازی روز جمعه مقابل نفت تهران می‌رسد یا خیر.

رضا حقیقی: درد شدیدی دارم
هافبک پرسپولیس درباره‌ی آسیب‌دیدگی‌اش و این‌که به بازی روز جمعه مقابل نفت می‌رسد یا خیر، گفت: فعلا که خیلی درد دارم و وضعیت کمرم افتضاح است. بعد از تمرین حتی نمی‌توانستم راه بروم و برای نشستن در ماشین مشکل داشتم. بعد از تمرین یک آمپول زدم و دردش در حال بهتر شدن است. باید با توصیه پزشک تیم با آب گرم درد کمرم را بهتر کنم. امیدوارم که مشکلی نباشد و بتوانم به بازی روز جمعه برسم.
به گزارش ایسنا ، او ادامه داد: در بازی رفت هم مقابل نفت غایب بودم و دوست دارم این بار برابر این تیم به میدان بروم. همه‌ی ما می‌دانیم که بازی سخت و مهمی را در پیش داریم. نفت تیم جوانی است که فوتبال جانداری بازی می‌کند. به‌ویژه این‌که سرمربی‌اش یحیی گل‌محمدی است و من بعد از نیم فصل که با او کار کردم کارش را می‌شناسم.
حقیقی درباره‌ی آینده‌ی پرسپولیس در این فصل گفت: بحث این نیست که ما چهار برد پشت سر هم به دست آورده‌ایم. مهم این است که ما در همه‌ی این بازی‌ها خیلی خوب بودیم و حقمان برد بود. حتی در بازی با تراکتورسازی که نتیجه را واگذار کردیم نباید می‌باختیم. به نظر من تیم به یک شکل واحد رسیده و همه‌ی بازیکنان با هم هماهنگ شده‌اند. بازی‌ها در نیم‌فصل دوم بسیار سخت‌تر است اما اگر مشکل خاصی پیش نیاید و روند خوب ما را متوقف نکنند و مسائل مالی هم برطرف شود قطعا قهرمانی حق ماست.
هافبک پرسپولیس درباره محرومین پیام صادقیان از سوی کمیته انضباطی هم گفت: اگر کمیته انضباطی خودش به این نتیجه رسیده باشد که صادقیان باید محروم شود مشکلی ندارد اما اگر تحت تاثیر برنامه 90 این تصمیم را گرفته باشد فکر نمی‌کنم خیلی برای این کمیته مناسب باشد. خودمان در طول فصل بارها دیده‌ایم که خیلی از بازیکنان کارهای خشن‌تری می‌کنند اما برخوردی با آنها نمی‌شود.

دیدگاه‌ها