کد خبر : 1032392 | 10 دی 1392 ساعت 20:17 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی: تا آخرین نفس برای مس تلاش می‌کنم

مصطفی شجاعی پدیده فصل قبل مس که در ابتدای فصل پیشنهاد خیلی خوبی داشت اما در نهایت در مس ماندگار شد.

شجاعی: تا آخرین نفس برای مس تلاش می‌کنم
اگرچه او درخشش سال قبلش را تکرار نکرد اما رفته رفته به شرایط آرمانی رسیده است او در بازی جام حذفی مس با نفت امیدیه هر دو گل مس را زد تا این تیم برنده از این دیدار بیرون بیاید و مصطفی شجاعی نشان داد که دوباره همان بازیکن آماده و مهاجم زهردار سابق شده است. وی که حالا در ادامه لیگ باید عصای دست پرویز مظلومی باشد به خبرنگار سایت گل می‌گوید:« خوشحالم که توانستم برای تیمم موفق باشم و عملکرد مثبتی داشته باشم این گلزنی به من روحیه داد و قطعا برای بازی‌ بعدی با آمادگی بیشتری کار می‌کنم. من در ابتدای فصل شرایط روحی خوبی نداشتم. اما رفته رفته توانستم روی خودم کار کنم و حالا می‌خواهم با تمام وجود برای مس به میدان بروم.»
مصطفی شجاعی در ادامه می‌گوید:« مس تیم شهر من است و من تا آخرین ذره نفسم برای این تیم تلاش می‌کنم تا این تیم در لیگ برتر بماند ما مجموع خیلی خوبی را داریم و با توجه به حضور بازیکنان خوبی که در تیم حضور دارد با حمایت مردم می‌توانیم تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.»
مصطفی شجاعی در پایان می‌گوید:« ما اگرچه کار سختی را داریم اما فاصله امتیازی‌مان با تیم‌های بالای سر خود زیاد نیست و می‌خواهیم هر طور شده به موفقیت برسیم. لیگ امسال کلا، لیگ با کیفیتی است چرا که در سال جام جهانی است و همه می‌خواهند تلاش کنند تا به تیم ملی برسند. البته باید این را هم بگویم که من هم از این قاعده مستثنی نیستم و هنوز فرصت دارم تا با تلاش و موفقیت خودم را مسافر برزیل کنم.»

دیدگاه‌ها