کد خبر : 1032410 | 11 دی 1392 ساعت 11:13 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

روشنی‌پور: شهبازی مس را به این روز انداخت

هافبک مصدوم مس کرمان پس از آنکه در بازی با نفت تهران در بازی رفت مصدوم شد، حالا در آستانه آماده بازگشت به میادین فوتبال است.

روشنی‌پور: شهبازی مس را به این روز انداخت
آرش روشنی‌پور که از بازیکنان ثابت ترکیب مس کرمان بود در همین رابطه می‌گوید:« متاسفانه بدشانسی گریبانگیر من شد و در حالی که روند رو به رشدی در مس در پیش گرفته بودم با این مصدومیت نتوانستم در این فصل به هدف‌هایم برسم.»
وی در ادامه می‌گوید:« خدا را شکر فعلا مصدومیت برطرف شد و در حال فیزیوتراپی هستم و به زودی تمریناتم را شروع می‌کنم. باید بگویم امسال یکی از عجیب‌ترین سال‌های لیگ فوتبال بود چرا که فکر کنم رکورد مصدومیت در فوتبال ایران شکسته شد و اگر یک آمار بگیرید می‌بینید که تیم‌های زیادی هر کدام چند بازیکن خود را به علت مصدومیت از دست داده‌اند.»
هافبک مس کرمان در پایان می‌گوید:« از اینکه مس را در این شرایط می‌بینم ناراحتم اما باید بگویم که مسی یک از تیم‌های بزرگ و باشخصیت فوتبال ایران است و قطعا با وجود مربی بزرگ و باتجربه‌ای چون پرویز مظلومی خودش را از این شرایط خارج می‌کند. تیم مس هر چه ضربه می‌خورد از مدیرعامل سابق این تیم آقای شهبازی است که واقعا ضربه بزرگی به مس و فوتبال کرمان زد. او با اشتباهاتش مس را به این روز انداخت و حالا مدیریت جدید آقای ایرانمنش و همچنین کادرفنی و بازیکنان همگی باید تلاش کنند تا مس به جایگاه واقعی‌اش برگردد.»

دیدگاه‌ها