کد خبر : 1032515 | 13 دی 1392 ساعت 09:03 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا کفاشیان به فوتسال روی خوش نشان نمی‌دهد

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند گفت: علاقمند و سرمایه‌گذار همانی است که در فوتبال هم حضور دارد اما نمی‌دانیم چرا کفاشیان به فوتسال روی خوش نشان نمی‌دهد.

چرا کفاشیان به فوتسال روی خوش نشان نمی‌دهد
علی طاهری در مورد اینکه آیا در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات لیگ فوتسال بازیکنی به جمع گیتی‌پسند اضافه شده است، اظهار داشت: نه بازیکنی به تیم اضافه کردیم و نه در دو هفته تعطیلی لیگ، برنامه خاصی داشتیم.
به نقل از فارس، وی در مورد جلسه مدیران باشگاه‌ها با هیئت رئیسه سازمان لیگ که ظاهرا قرار است در روزهای آینده برگزار شود، گفت: قرار بود جلسه‌ای برگزار شود که به تعطیلی‌ها خورد و منتفی شد. ما دنبال اصل فوتسالیم، نه اعتراض کردن به کسی. با توجه به سرمایه‌گذاری‌ای که در فوتسال انجام می‌شود متاسفانه هنوز ساختار فوتسال درست نشده است. یک زمانی سازمان لیگ فوتسال تشکیل شد و به ثبت رسید ولی تا شخص اول فدراسیون فوتبال که علی کفاشیان است، به فوتسال بها ندهد وضعیت فوتسال همین است.
طاهری ادامه داد: یک لیگی هست که وقتی تمام می‌شود همه می‌روند سراغ کارشان. اگر کفاشیان به عنوان نفر اول فوتبال ایران، به فوتسال روی خوش نشان دهد، قطعا وضعیت درست خواهد شد. ولی اینکه مدیران از هم انتقاد کنند و از هم ایراد بگیرند و ما دائما بگوییم پخش مستقیم نداریم، اسپانسر نیست، درآمدزایی نمی‌شود و... فوتسال راه به جایی نمی‌رود. با توجه به اینکه این رشته در کنار لیگ برتر،‌ رقابت‌های دسته اول، دسته دو و زیرگروه دارد، یعنی اینکه علاقمندی و سرمایه‌گذاری لازم وجود دارد، همه این‌ها هست اما توجه نفر اول فوتبال ایران نیست.
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند تصریح کرد: یک روز می‌گفتند کمیته فوتسال را معاونت می‌کنیم، اما کجاست معاونت؟ گفتند سازمان لیگ فوتسال درست می‌کنیم اما چه فایده‌ای داشت؟ ما به جلسات هیئت رئیسه می‌رویم و کارها را انجام می‌دهیم اما آخرش چه می‌شود؟ اما اگر توجه کفاشیان باشد، فوتسال خوب رو به جلو می‌رود.
وی گفت: اینکه گیتی‌پسند بیاید و هزینه کند، دبیری تبریز سرمایه‌گذاری کند و یک لیگی برگزار شود و تمام شود، چه فایده‌ای دارد. تمام انگیزه‌ای که برای تیم‌ها هست بحث حضور در جام‌ باشگاه‌های آسیا بود که حالا هم می‌خواهند آن را دو سال یک‌بار برگزار کنند. من با سابقه 10، 15 ساله در فوتسال می‌گویم علاقمند به این رشته در ایران خیلی هست اما ساختار و تشکیلات باید درست باشد، باید نایب‌رئیس فوتسال داشته باشیم. همه امید ما این است که اصل فوتسال درست شود که البته بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد.
طاهری خاطرنشان کرد: الان نگاه کنید در لیگ برتر فوتبال 16 تیم حضور دارند، در لیگ برتر فوتسال 14 تیم، لیگ دسته اول فوتبال با 26 تیم برگزار می‌شود لیگ دسته اول فوتسال با 22 تیم، همین‌طور همه چیز تقریبا شبیه هم هست، اما ساختار فوتبال کجا و ساختار فوتسال کجا. سازمان لیگ فوتسال هم یکی مثل مهدی تاج را می‌خواهد که وقت بگذارد.
علی طاهری ادامه داد:‌ یکی را می‌خواهد که درست مثل فوتبال برای پخش زنده بازی‌ها با تلویزیون جلسه بگذارند، با همراه اول در مورد پیامک‌ها نشست داشته باشند، در مورد پخش زنده بازی‌های لیگ یک از شبکه‌های استانی برنامه‌ریزی می‌کنند. ساختمانی و ساختاری داشته باشند و انواع و اقسام کارها را بکنند. باز هم تاکید می‌کنم که علاقمند و سرمایه‌گذار همانی است که در فوتبال هم حضور دارد اما نمی‌دانم چه بحثی هست که دوست ندارند فوتسال شکل بگیرد. نمی‌دانیم چرا کفاشیان به این رشته روی خوش نشان نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها