کد خبر : 1032565 | 13 دی 1392 ساعت 14:58 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترابیان: مشکل کرانچار و کی‌روش لاینحل نیست

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: جلسه‌ای که تاج برای حل مشکل باشگاه‌ها می‌گذارد همه چیز را حل می‌کند و مشکل بین کرانچار و کی‌روش نیز لاینحل نیست.

ترابیان: مشکل کرانچار و کی‌روش لاینحل نیست
محمد ترابیان در خصوص وضعیت سپاهان پیش از دیدار فردا با صبای قم عنوان کرد: وضعیت سپاهان بسیار خوب و تیم کاملا آماده این بازی است. امروز هم در تمرین حضور داشتم و وضعیت بازیکنان به لحاظ آمادگی فنی و روحی مناسب بود.
به گزارش تسنیم، وی با اشاره به وضعیت بازیکن برزیلی مدنظر سپاهان برای حضور در این تیم، اظهار داشت: جذب بازیکن برزیلی که مدنظر ما است بستگی به نظر آقای کرانچار دارد. بعد از دیدار با صبا با سرمربی تیم جلسه‌ای خواهیم داشت و وضعیت این بازیکن بعد از جلسه با کرانچار مشخص می‌شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص وضعیت نویدکیا و سوکای، گفت: سوکای بعد از مصدومیتی که داشت، اکنون آماده شده و در تمرینات شرکت می‌کند. بازی کردن او و اینکه چه زمانی آماده حضور در میدان می‌شود بستگی به نظر کادر فنی دارد و در شرایط خوبی به سر می‌برد، اما در خصوص نویدکیا منتظر پاسخ نهایی هستیم.
ترابیان با بیان اینکه وضعیت نویدکیا باید بار دیگر بررسی شود، ادامه داد: باید MRI پای او را به آلمان بفرستیم که هنوز این کار را نکرده‌ایم. بعد از فرستادن MRI او به آلمان و مشورت بین پزشکان باشگاه و پزشکان آلمانی وضعیت نویدکیا به صورت کامل مشخص خواهد شد.
وی در خصوص مشکل باشگاه‌های آسیایی با تیم ملی، گفت: در حال حاضر اتفاق جدیدی نیفتاده و باید مسابقات را ادامه دهیم تا ببینیم در ادامه چه خواهد شد. من هنوز معتقدم مشکل ما و تیم ملی به خاطر 12 روز است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که مشکل بین کرانچار و کی‌روش قابل حل است یا نه، عنوان کرد: فکر می‌کنم جلسه‌ای که تاج برای حل مشکل باشگاه‌ها می‌گذارد همه چیز را حل می‌کند و مشکل بین کرانچار و کی‌روش نیز لاینحل نیست.
ترابیان در پاسخ به این سوال که همکاری باشگاه سپاهان با تیم زیر 22 سال به چه شکل خواهد بود، خاطرنشان کرد: از تیم ما 2 بازیکن به تیم زیر 22 سال دعوت شده‌اند که جهان‌عالیان و پهلوان هستند. آقای کرانچار با اضافه شدن این بازیکنان به اردوی تیم زیر 22 سال موافقت کرده و باشگاه سپاهان هم از این دست بازیکنان جوان زیاد دارد که می‌توانند در نبود 2 بازیکن جای آنها را در ترکیب تیم بگیرند.
وی با بیان اینکه اکنون چند بازیکن‌مان را هم به تیم جوانان داده‌ایم تا در مسابقات روسیه شرکت کنند، گفت: فکر می‌کنم برنامه‌ریزی تیم امید اکنون بهتر از قبل شده، چون باید تیم امید را به گونه‌ای در مسابقات شرکت دهیم که آنها برای حضور در المپیک آماده شوند و شرایط سنی‌شان در مسابقات قانونی باشد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: اگر اکنون تیم را برای قهرمان شدن در مسابقات ببندیم، نمی‌توانیم این تیم را در المپیک شرکت دهیم و موفق هم نمی‌شویم. به نظرم اگر از بازیکنان جوان‌تری در ترکیب تیم امید استفاده کنیم تیم‌ها نیز بازیکنان‌شان را راحت‌تر به تیم ملی می‌دهند.

دیدگاه‌ها