کد خبر : 1032787 | 15 دی 1392 ساعت 10:32 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

شروود: انرژی بازیکنان تاتنهام تحلیل رفته است

سرمربی جدید تاتنهام با ابراز تاسف از شکست تیمش در دربی لندن و حذف از جام حذفی انگلیس، آن را به کاهش انرژی سفیدپوشان پایتخت انگلیس به خاطر برنامه فشرده بازی‌های اخیرشان نسبت داد.

شروود: انرژی بازیکنان تاتنهام تحلیل رفته است
تیم فوتبال تاتنهام با قبول شکست 2 بر صفر در خانه آرسنال، ماموریت خود در جام حذفی انگلیس را با باخت استارت زد و در همان ایستگاه نخست از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
به گزارش تسنیم، تیم شروود، سرمربی جدید تاتنهام که 2 هفته پیش جانشین آندره‌ویلاس بواس شد، با ابراز تاسف از این نتیجه تاکید کرد از نمایش شاگردان خود رضایت دارد. تاتنهام در شرایطی تن به شکست داد که از حیث تملک توپ (54 به 46 درصد) از آرسنال بهتر عمل کرد و در شوت‌های به سمت چارچوب نیز تقریباً با میزبان برابر بود (13 به 14) هرچند هیچ یک از آنها سبب نشد که تیم میهمان خطری جدی را روی دروازه‌ توپچی‌ها ایجاد کند.
تیم شروود در پایان بازی گفت: به نظر من عملکرد تاتنهام در این بازی قابل قبول بود اما مشخصاً نتیجه برای ما وحشتناک بود. ما می‌خواهیم بازی‌ها را ببریم به خصوص بازی‌هایی که مقابل‌ خود یکی از نزدیک‌ترین رقبای‌مان را می‌بینیم. این بازی‌ها همیشه برای همه جذاب و بزرگ هستند. از بدشانسی بازیکنان و هواداران بود که ما در این بازی نتوانستیم نتیجه مثبتی کسب کنیم.
شروود افزود: مطمئناً ما نشان دادیم در همان ترازی بازی می‌کنیم که بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر در آن قرار دارند. نگاهی به وضعیت تیم‌مان در جدول رده‌بندی لیگ برتر این موضوع را ثابت می‌کند. فکر می‌کردم می‌توانیم باعث ایجاد شکاف میان خطوط ترکیب آرسنال شویم، چرا که در زمان‌های زیادی از بازی صاحب توپ بودیم. به نظر من تاتنهام می‌توانست در محوطه جریمه آرسنال تاثیر‌گذارتر بازی کند. باید روی این نقطه ضعف خود کار کنیم.
سرمربی تاتنهام در پایان اشاره‌ای به دلایل شکست تیمش داشت و عنوان کرد: من فقط فکر می‌کنم که انرژی بازیکنان‌مان تحلیل رفته است. بعد از کسب یک نتیجه منفی گفتن چنین چیزهایی همیشه آسان است اما حقیقت این است که ما در چند وقت اخیر برنامه فشرده‌ای داشته‌ایم و در طول 17 روز 6 بازی انجام داده‌ایم که این کار بسیار سختی است.

دیدگاه‌ها