کد خبر : 1032789 | 15 دی 1392 ساعت 10:37 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: باور نمی‌کنم دیگر نمی‌توانم کشتی بگیرم

دارنده مدال نقره کشتی آزاد المپیک لندن گفت: باورم نمی‌شود که دیگر نمی‌توانم کشتی بگیرم و هنوز هم شوکه هستم.

گودرزی: باور نمی‌کنم دیگر نمی‌توانم کشتی بگیرم
صادق گودرزی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین شرایطش و بررسی و نظر پزشکان معالجش گفت: پرویز عالی، به عنوان نماینده فدراسیون کشتی پیگیر امور است؛ تا کنون پرونده پزشکی من به 4 - 5 فوق تخصص و پروفسور ارائه شده است و نظر همه بر انجام عمل جراحی بوده است.
وی ادامه داد: باورم نمی‌شود که دیگر نمی‌توانم کشتی بگیرم و هنوز هم شوکه هستم. پزشکان گفته‌اند این زائده و لخته خون در مکان حساسی قرار دارد و اگر اقدام به انجام حرکات ورزشی سنگین کنم به طور قطع آسیب جدی خواهم دید. لخته خون اطراف نخاع را گرفته است و هر لحظه ممکن است با فعالیت بدنی شدید ملتهب‌تر شود و به نخاع آسیب برساند.
دارنده 4 مدال نقره و برنز جهان تصریح کرد: فعلاً با دستور پزشکان در استراحت مطلق قرار دارم. اگر این امکان وجود داشت که با عمل جراحی به تشک کشتی برگردم حتماً این کار را انجام می‌دادم، اما با توجه به اینکه چه عمل کنم چه نکنم، دیگر نمی‌توانم کشتی بگیرم تمام تلاشم بر این است که بدون عمل جراحی سلامتی‌ام را به دست آورم مگر اینکه دیگر چاره‌ای نباشد.
دارنده مدال نقره المپیک لندن تصریح کرد: فعلًا با استراحت، دردی که در دستم وجود داشت تا حدود زیادی بهبود پیدا کرده است و امیدوارم با استراحت بهتر شوم. قرار است 17 دی ماه پروفسور باباپور بار دیگر معاینه‌ام کند و نظر نهایی را بدهد.
گودرزی خاطر نشان کرد: رسول خادم پیگیر کارها است و در این مدت زحمات زیادی کشیده است. قرار شده تا نظرات نهایی پزشکان به صورت کتبی در اختیار وی قرار گیرد و تصمیم نهایی در این مورد گرفته شود.

دیدگاه‌ها