کد خبر : 1032927 | 16 دی 1392 ساعت 14:40 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

نظیف‌کار: امیدوارم شرایط تیم درست شود

داماش اگرچه در این فصل خیلی بد نتیجه نگرفته است اما روند منفی‌ای که در پیش گرفته است ممکن است شرایط را علیه این تیم پرهوادار کند.

نظیف‌کار: امیدوارم شرایط تیم درست شود
در همین رابطه با مدافع این تیم علیرضا نظیف‌کار صحبت کردیم. وی که چند روز پیش هم با یک هواداردرگیرشده بود در همین رابطه و شرایط کلی تیمش می‌ گوید:« آن هوادار تماشاگر واقعی داماش نبود بلکه یکی از کسانی است که مدام برای تیم حاشیه درست می‌کند و من از همین جا اعلام می‌کنم تا واقعیت‌ها را مردم بدانند و بدانند چه کسی در رشت و برای داماش حاشیه درست می‌کند. وی پس از آنکه در فیسبوک مطالبی را علیه من و چند تن از بازیکنانن بومی گذاشته بود حاشیه‌های دیگری را هم برای تیم به وجود آورد. این آقا یک سایت در رشت دارد که مدام در آن برعلیه تیم و بازیکنان بومی مطالبی بر ضد ما می‌نویسد. اگرچه مردم رشت به ما لطف دارند و حقایق را می‌دانند و باهوش‌تر از آن هستند که گول این شخص را بخورند و با کامنت‌هایی که برای او می‌گذارند هم او و هم ما را شرمنده می‌کنند.»
نظیف‌کار در ادامه می‌گوید:« مردم باید بدانند که ما در شرایط سختی قرار داریم و به اندازه کافی مشکل داریم و نباید اجازه بدهند افراد بدخواه برای تیمشان حاشیه درست کند. من دوست دارم مردم بدانند همیشه ما دوست داشته‌ایم که برای آنها شادی به وجود بیاوریم و در این راه تمام تلاش خودمان را هم می‌کنیم.»
وی در پایان می‌گوید:« من در میانه فصل چندین پیشنهاد خوب داشتم و خدا را شاهد می‌گیرم که تمام شرایط من را می‌پذیرفتند اما به خاطر تیمم و مردم ماندم. امیدوارم با حمایت مسوولین شرایط تیم درست شود و مشکلمان حل شود تا بتوانیم به روزهای اوجمان برگردیم.»

دیدگاه‌ها