کد خبر : 1032954 | 16 دی 1392 ساعت 19:25 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاوه رضایی را به تیم زیر 22 سال می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: برای اعتلای نام و سرفرازی ایران عزیز نه تنها بازیکن موثر خود بلکه حاضر به بذل تمام موجودیت باشگاه سایپا هستیم.

کاوه رضایی را به تیم زیر 22 سال می‌دهیم
به نقل از سایت باشگاه سایپا، خلیل سپهر سبحانی، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در خصوص همراهی کاوه رضایی با تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در رقابت‌های آسیایی عمان گفت: برای اعتلای نام و سرفرازی ایران عزیز نه تنها بازیکن موثر خود بلکه حاضر به بذل تمام موجودیت باشگاه سایپا هستیم. هر چند غیبت کاوه رضایی به عنوان یک مهره تاثیرگذار بی‌تردید در دیدارهای حساسی که تیم فوتبال سایپا البرز پیش رو دارد، تبعاتی به دنبال خواهد داشت و در نحوه نتیجه‌گیری تیمی موثر خواهد بود اما این باشگاه عظمت و اقتدار ملی و پیشبرد آرمان‌ها،‌ اهداف و حفظ منافع ورزش کشور را بر منفعت تیمی خود مقدم می‌شمارد و امیدوار است که سایر جوانان حاضر، سرمربی و اعضای کادر فنی تیم سایپا،‌ جای خالی این بازیکن را به بهترین شکل ممکن پر کرده و نبود وی را جبران کنند.
وی ادامه داد: امیدوارم فدراسیون فوتبال،‌ به عنوان متولی فوتبال کشور ضمن درک شرایط رقابتی تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور و اهمیت این مسئله برای باشگاه‌ها، همیاری‌های باشگاهی با تیم‌های ملی را مدنظر قرار داده و از تیم‌های سازنده‌ای چون سایپا حمایت بیشتری کند.
مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن تبریک هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران و سعید الهویی دستیار وی گفت: بی‌شک پذیرفتن سرمربیگری این تیم در اندک فرصت باقیمانده تا آغاز دیدارهای آسیایی عمان،‌ مسئولیت خطیری است و برای وی و شاگردانش آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

دیدگاه‌ها