کد خبر : 1033004 | 17 دی 1392 ساعت 11:58 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزرام: با ادامه ناداوری‌ها، دستشان را رو می‌کنم

مشکلات داوری به معضل این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است . حرف‌های جالب و شنیدنی مدیرعامل تیم سایپای شمال (پرسپولیس شمال) راجع به بعضی مسائل مشکوک داوری که به احتمال زیاد در برنامه‌ 90 و مطبوعات در آینده نزدیک بیشتر از آن خواهیم شنید می تواند فاز جدیدی از فساد در داوری باشد.

پیروزرام: با ادامه ناداوری‌ها، دستشان را رو می‌کنم
وی که نمی‌خواست بیش از این دست به افشاگری بزند مسائلی را پیرامون بعضی از داوران که نمی‌خواست نامی از آنها فعلا برده شود یا مسائل باز شود ولی در حد خیلی مختصر کدهایی را بیان کرد.
آقای پیروزرام مثل اینکه دل پری دارید؟
بله من با هزینه شخصی خودم وارد فوتبال شدم و الان تیم ما به پرسپولیس شمال تغییر نام پیدا کرده است، کمک خاصی از هیچ ارگان و شرکت شهرمان به ما نشده است. بچه‌های ما دو فصل است که هنوز پولی دریافت نکرده‌اند به جز پول تو جیبی و با شرافت دارند کارشان را ادامه می‌دهند. تیم ما فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد، مربیان تیم‌های حریف که با ما بازی کردند و کارشناسان فوتبال به بعضی مسائل اعتراض دارند ولی نتایج چیزی دیگری بوده که الان خدمت شما عرض خواهم کرد.
شما از چه مسائلی می‌نالید که فعلا بازگو نمی‌کنید؟
به هر حال بخشی‌اش که مطبوعات، رسانه‌ها و کارشناسان در مورد آن فضاحت گفته‌اند مربوط به داوری‌های تیم خودم بوده است که حالا کاری به آن مسائل نداریم. چیزهایی که پشت پرده بود به یک درصد از آن 100درصد داوران که من عرض می‌کنم 99 درصدشان سلامت هستند ربط دارد ولی آن یک درصدی که خدمت شما عرض می‌کنم با توجه به شغلی که قبلا در استانم داشتم شناسایی شده است و شناسایی اینجور آدم‌ها برای من سخت نیست. خوشبختانه رفتم جلو و به نتایج خیلی مثبتی رسیده‌ام در مورد آلودگی و فساد که ایمان داشته باشید در اولین فرصت خواهم گفت و پنهان نخواهم کرد. مطمئنا اگر این ناداوری‌ها ادامه پیدا کند آن وقت ارتباط بعضی‌ها با بعضی‌ها را رسانه‌ای خواهم کرد. اینکه کدام داور به کدام داور زنگ می‌زند یا از کجا به داور زنگ می‌زنند و می‌گویند مثلا پیروزرام علیه داوری صحبت کرده این بازی بروید و تو کار تیمش بگذارید و حال تیمش را جا بیاورید.
نمی‌ترسید محرومتان کنند؟
دیگر آب از سر ما گذشته است، یک نیم فصل دندان سر جگر گذاشته‌ام. اگر آن یک درصد آلوده و فاسد که انشااله من اشتباه کرده باشم یا مستندات من اشتباه باشد به قیمت این تمام شود که من محروم شوم که امیدوارم همین‌طور باشد من صدها بار حرف را تکرار می‌کنم و صدبار دیگر محروم می‌شوم. دست آن آلوده‌ها باید از فوتبال پاک شود و خوشبختانه مستنداتم به اندازه کافی هست و به زودی خدمت مراجعی که باید جوابگو باشند می‌روم و زد و بندها و کدهایی را که مستند آن را به دست آورده‌ام ارائه خواهم داد. فعلا فکرم مشغول درگیری مربی و تیمم هستم چرا که شرایط حساسی داریم ولی مطمئن باشید به زودی مرا در یکی از شبکه‌های تلویزیونی با مستندات کامل خواهید دید.
بحث انتخاب سرمربی برای تیمتان به کجا رسید؟
ما به احتمال زیاد با آقای ابراهیم طالبی به توافق رسیده ایم چرا که ایشان هم کارنامه خوبی استان مازندران داشته اند و با 3تیم در این استان صعود کرده اند و از طرفی هم نزد مردم محبوبیت خاصی دارند که این می تواند به ما کمک کند،اگر مشکلی پیش نیاید ایشان به زودی به تیم ما اضافه می شود تا هدایت تیم سایپای شمال را به عهده بگیرد.
حرف آخر ...
ما با توکل به خدا می‌رویم که بازی آینده‌مان در بوشهر را ببریم، به غیرت، شرف بازیکنان درود می‌فرستم که علیرغم بی‌پولی با تعصب مقابل حریفانمان ظاهر می‌شوند و مطمئن باشید هر تیم لیگ برتری که این بازیکنان را جذب کنند به آنها افتخار خواهند کرد تمامی بازیکنان من می‌توانند در لیگ برتر بدرخشند. امیدوارم مربیان لیگ برتری و کارشناسان، فوتبال چشم‌نواز این بازیکن را ببیند تا به حرف‌های من ایمان بیاورند. شک نکنید تیم ما در لیگ یک خواهد ماند و از مسوولان استانی خواستار حمایت هستم. مطمئن باشید هر جا که از این به بعد ناداوری‌ها ادامه پیدا کند به هر قیمتی باشد کنار خواهیم کشید و تاوان و مسوولیتش را به عهده خواهم گرفت چه مالی چه غیره حتی اگر خسارتی متحمل شوم دیگر در میادین حاضر نخواهیم شد و دست به افشاگری می‌زنم. از شما و کلیه مطبوعات و رسانه‌های دیگر که در راستای مبارزه با اینگونه مسائل و فوتبال پاک تلاش می‌کنید سپاسگزاری می‌کنم.

دیدگاه‌ها