کد خبر : 1033337 | 20 دی 1392 ساعت 18:47 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی: هدف ما کسب رتبه تک‌رقمی است

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: شک نکید که هدف تیم داماش کسب رتبه تک رقمی در جدول لیگ برتر است هرچند که به دلیل مسائل مالی کمی از این هدف دور شده‌ایم اما امیدوارم با رفع مشکلات بتوانیم به این مهم دست یابیم.

ناظمی: هدف ما کسب رتبه تک‌رقمی است
  افشین ناظمی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان و داماش گیلان اظهار کرد: در طول هفته‌ای که گذشت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و به خوبی سپاهان را می‌شناسیم. امیدوارم بتوانیم در این بازی با دست پر به رشت برگردیم و یک بازی قابل قبول به نمایش بگذاریم تا همه از دیدن آن لذت ببرند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: سپاهان بارها ثابت کرده که یک تیم بزرگ است و همیشه جزو مدعیان بوده و چند عنوان قهرمانی در کارنامه‌اش وجود دارد و در چند هفته‌ی گذشته برخلاف نتایج ضعیف تیم ما به خوبی نتیجه گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال داماش در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی در بازی فردا از شما غایب هستند، گفت: روح‌الله سیف‌اللهی به دلیل سه اخطاره بودن نمی‌تواند بازی کند. هم‌چنین مرتضی ابراهیمی، سروش‌نیا و قدمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.
ناظمی تصریح کرد: هدف ما در وهله‌ی اول کسب رتبه‌ی تک‌رقمی در جدول لیگ است اما به خاطر مشکلات مالی کمی از این هدف دور شده‌ایم. با این حال امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات حل شود و امکانات مطلوب در اختیار ما قرار گیرد تا این نتایج ضعیف جبران شود.
وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید اگر بازی فردا در زیر بارش برف انجام شود شرایط بازی چگونه خواهد شد، گفت: ما در رشت روی چمن مصنوعی بازی و تمرین می‌کنیم و چون در هنگام برف و باران روی این زمین آب جمع نمی‌شود برای ما تفاوت چندانی ندارد که در این بازی برف ببارد یا نه. ضمن این‌که ما تجربه‌ی بازی روی برف را نداریم اما فکر نمی‌کنم این مشکلات روی روند بازی تاثیر منفی داشته باشد و بارش برف به نفع یک تیم نخواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که ساختمان باشگاه داماش قرار است به فروش برسد، گفت: در جریان فروش ساختمان نیستم. ما مشکلات بسیاری داریم و وقت فکر کردن به این مسائل را نداریم و مدیرعامل باشگاه خودش این مسائل را حل می‌کند.
ناظمی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که محرومان زیادی دارید آیا بازی دفاعی ارایه خواهید داد، تصریح کرد: ما هیچ‌گاه بازی تدافعی انجام نمی‌دهیم و از ابتدای لیگ همیشه برای زدن گل‌های زیاد به میدان آمده‌ایم و مطمئن باشید که در بازی برابر سپاهان هم این‌چنین نخواهد بود.
وی درخصوص این مطلب که آیا بازیکن دیگری در داماش وجود دارد که مانند علیرضا جهانبخش قابلیت رفتن به یک تیم اروپایی را داشته باشد، گفت: استان گیلان همیشه بازیکنان طراز اولی داشته است؛ بازیکنانی همچون هادی محمدی و مسعود حسن‌زاده که آینده‌ی خوبی دارند. هم‌چنین امیرمحمد مظلوم که در تیم زیر 17 سال بازی می‌کرد و سعید مرتضوی آینده‌ی بسیار روشنی دارند اما فعلا به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بازی کنند.
سرمربی تیم فوتبال داماش درباره تعطیل کردن تمرینات تیم داماش از سوی بازیکنان این تیم گفت: ما بعد از بازی با تیم استقلال تمرین نکردیم و سه روز قبل بازی با گسترش تمرین را شروع کردیم اما در هفته‌ی گذشته تمرینات ما به طور مرتب برگزار شده و از آمادگی خوبی نیز برابر سپاهان برخورداریم.
ناظمی خاطرنشان کرد: همیشه من چه آن زمان که به عنوان مربی به اصفهان آمدم و چه آن زمان به عنوان سرمربی به اصفهان آمدم بازی خوبی را برابر هر دو تیم اصفهانی به نمایش گذاشته‌ام و امیدوارم فردا نیز همین رویه را تکرار کنم و یک بازی خوب انجام دهم تا همه‌ی تماشاگران خشنود شوند. ایرانی‌ها همه جا و در همه‌ی رشته‌ها می‌توانند خود را در آسیا و اروپا مطرح کنند؛ چون پتانسیل بسیار بالایی دارند.

دیدگاه‌ها