کد خبر : 1033435 | 21 دی 1392 ساعت 17:28 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی: به خلاقیت بازیکنان سپاهان باختیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: اعتقاد دارم بازی پایاپایی را شاهد بودیم و ما تنها روی خلاقیت فردی بازیکنان سپاهان، این بازی را واگذار کردیم.

ناظمی: به خلاقیت بازیکنان سپاهان باختیم
افشین ناظمی در نشست خبری پس از بازی سپاهان و داماش گیلان اظهار کرد: در کل بازی خوبی را شاهد بودیم و ما نباید در کل این بازی را واگذار می‌کردیم چرا که بازی پایاپای بود و سپاهان تنها روی خلاقیت فردی بازیکنانش به پیروزی رسید. هرچند که سپاهان خطرهای نسبتا زیادی ایجاد کرد و توانست از روی خلاقیت فردی مهدی شریفی و محمد غلامی دو گل به ما بزند.
به نقل از ایسنا، وی افزود: امیدوارم در آینده تیم ما بهتر نتیجه بگیرد و مطمئن باشید که داماش در لیگ برتر خواهد ماند. ما چند هفته پیش شرایط خوبی در جدول داشتیم و امیدوارم با حمایت مجموعه داماش و مردم خوب استان گیلان، شرایط داماش روز به روز بهتر شود.
ناظمی تصریح کرد: من دیگر نمی‌خواهم از مشکلات داماش صحبت کنم چرا که دیگر همه از مشکلات ما خبر دارند. هفته گذشته وقفه‌ای در تمرین‌های ما به وجود آمد که امیدوارم در آینده جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتبال داماش از میزبانی خوب باشگاه سپاهان تمجید کرد و گفت: از شرایط میزبانی کاملا راضی بودیم و باشگاه سپاهان یک زمین تمرین خوب به داماش داد. در مجموع از تمام شرایط میزبانی راضی هستیم.
ناظمی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که از او پرسید به نظر می‌رسید که در بازی امروز دفاع وسط شما به همراه هافبک دفاعی، خوب کار نکرده‌اند گفت: همان طور که قبلا گفتم دو گل سپاهان جنبه تاکتیکی نداشت و این تیم فرصت زیادی روی دروازه ما ایجاد نکرد. گل‌های آن‌ها تنها روی خلاقیت فردی بود هرچند که روی گل دوم نباید غافلگیر می‌شدیم. در آینده باید خط دفاعی ما بهتر کار کند. هرچند که امروز هم در مجموع خوب بازی کردیم.
در VIP ورزشگاه فولاد شهر، محمدرضا خلعتبری حضور داشت و از نزدیک بازی تیم سابقش سپاهان را تماشا می‌کرد. خلعتبری همچنین حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

دیدگاه‌ها