کد خبر : 1033652 | 23 دی 1392 ساعت 17:06 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

اطلاعیه درباره خرید بلیت الکترونیکی دربی

سازمان لیگ در مورد خرید بلیت الکترونیکی دربی پایتخت اطلاعیه صادر کرد.

اطلاعیه درباره خرید بلیت الکترونیکی دربی
به نقل از سایت سازمان لیگ، با توجه به استقبال تماشاگران از پیش‌فروش بلیت دیدار پرسپولیس و استقلال، از هفته بیست و سوم لیگ برتر کشور، سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام علاقمندانی که تاکنون برای خرید کارت بلیت الکترونیک اقدام نکرده‌اند می‌توانند با درخواست خرید کارت بلیت الکترونیکی فقط به صورت «تحویل در ورزشگاه آزادی» در روز بازی کارت بلیت خود را از درب غربی ورزشگاه دریافت کنند.
تماشاگران بلافاصله بعد از درخواست کارت بلیت الکترونیکی خود که در روز بازی آن را تحویل می‌گیرند باید نسبت به خرید بلیت مسابقه نیز در وبگاه footballeticket.ir اقدام کنند و در روز مسابقه رسید بلیت خریداری شده را با خود به ورزشگاه بیاورند. در حال حاضر برای خرید بلیت مسابقات باید کارت بلیت به متقاضیان رسیده و بعد از فعال‌سازی کارت، بلیت مسابقات خریداری شود اما به صورت استثنا و برای دیدار روز جمعه تمام کارت‌هایی که گزینه تحویل در ورزشگاه برای آنها انتخاب شده‌اند نیازی به فعال‌سازی نخواهند داشت و متقاضیان با دریافت شماره 16 رقمی روی کارت می‌توانند برای خرید بلیت مسابقه روز جمعه اقدام کنند و کارت بلیت خود را هم نیز از مسئولان مربوطه در ورزشگاه دریافت کنند.
لازم به ذکر است با توجه به زمان اندک باقیمانده تا بازی برگشت دربی، امکان ارسال کارت بلیت‌ها از طریق پست امکان‌پذیر نخواهد بود.
هزینه خرید کارت برای تحویل در ورزشگاه مبلغ 12720 تومان و هزینه بلیت جایگاه ویژه 13200 و روبروی جایگاه 8000 تومان است.

دیدگاه‌ها