کد خبر : 1033857 | 25 دی 1392 ساعت 17:07 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانمنش: مظلومی قول داده تیم بماند

مدیر عامل باشگاه مس کرمان گفت: در زمان عقد قرارداد با مظلومی از وی قول ماندگاری تیم در لیگ برتر گرفته بودیم.

ایرانمنش: مظلومی قول داده تیم بماند
اکبر ایرانمنش گفت: جلساتی با هیات مدیره برگزار کرده‌ایم و به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم و قطعا تمامی تلاش مدیریت باشگاه حفظ تیم فوتبال مس در لیگ برتر است و برای این اتفاق سعی می‌کنیم بهترین تصمیمات را اتخاذ کنیم.
به نقل از ایسنا، ایرانمنش در رابطه با حرف‌های مظلومی سرمربی تیم مس که گفته بود برای ماندگاری مس در لیگ برتر هیچ قولی نداده‌ام گفت: قطعا ما در زمانی که با وی قرارداد امضا می‌کردیم از او قول ماندگاری تیم در لیگ برتر را گرفته بودیم و با همین هدف و نیت نسبت به جذب او اقدام کردیم در غیر این صورت نیاز به حضور وی نداشتیم.
مدیر عامل مس با بیان اینکه در زمان انتخاب جانشین محمود یاوری به دنبال جذب گزینه‌ی خارجی بوده است گفت: ما به صورت همزمان چند گزینه‌ی داخلی را نیز زیر نظر داشتیم و زمانی که متوجه شدیم برای جذب مربی خارجی باید چند هفته زمان بگذاریم در حالی که تیم ما در کوران مسابقات بدون سرمربی بود، رو به گزینه‌های داخلی آوردیم و با توجه به اینکه هواداران از ما مظلومی را می‌خواستند و همچنین او با جو کرمان آشنایی داشت بهترین انتخاب را او تشخیص دادیم.
ایرانمنش در رابطه با تغییرات احتمالی در نیمکت مس نیز گفت: فعلا تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ایم اما نتایج بازی‌های آتی ما از جمله بازی در جام حذفی در تصمیم‌گیری‌های آتی ما دخالت خواهد داشت و هرچند باید قبول کنیم که آمار مصدومیت تیم ما بسیار بالاست و در بازی با نفت آبادان نمی‌توانیم ریسک کنیم و از نفرات اصلی خودمان که مصدومیت جزیی دارند استفاده کنیم.
مدیر عامل باشگاه مس با بیان اینکه هفتاد درصد قراردادهای بازیکنان پرداخت شده است گفت: ما به وجدان بازیکنان خود ایمان داریم و در حالی که خیلی از یاشگاه‌ها در پرداختی‌های خود دچار مشکل هستند ما طبق قراردادی که با بازیکنان داریم پرداختی‌های خود را انجام داده‌ایم و امیدواریم که بازیکنان نیز در زمین با تمام توان خود کار کنند تا رضایت هواداران را جلب کنند.
وی ادامه داد: تمامی تلاش ما برای خروج تیم از آخر جدول قرار گذاشته است و قطعا تمامی تلاش‌ خود را هم بر این زمینه قرار داده‌ایم منتهای امر برخی از امور خارج از دسترس ما قرار دارد همانند اشتباهات داوری که برای ما در بازی‌های اخیر رخ داده است و یا مصدومیت‌های شدیدی که بازیکنان ما به آن دچار شده‌اند و با این حال امیدواریم که با تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان تیم بتوانیم به هدف اصلی خود برسیم.
ایرانمنش با بیان اینکه پبشنهاد استفاده از روانشناس را به کادر فنی تیم داده‌ایم گفت: به هر شکل ما برخی پیشنهادات از این دست را به کادر فنی می‌دهیم اما تصمیم‌گیر نهایی در این زمینه خود مربیان هستند و ما پافشاری زیادی برروی مشاوره‌های خود نمی‌کنیم تا در کار کادر فنی به طور مستقیم دخالت نکرده باشیم.
ایرانمنش در حالی بحث استفاده از روانشناس را مطرح کرده که مظلومی پیش از این در رسانه‌ها با رد این پیشنهاد گفته بود مگر ما روانی هستیم که روانشناس لازم داشته باشیم؟

دیدگاه‌ها