کد خبر : 1033868 | 25 دی 1392 ساعت 19:43 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش رویانیان برای شارژ مالی بازیکنان

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که محمد رویانیان سند خانه‌اش در جماران تهران را در اختیار بانک گذاشت تا وام 2 میلیارد تومانی بگیرد.

تلاش رویانیان برای شارژ مالی بازیکنان
حسین قدوسی اظهار داشت: به دلیل فشار و مشکلات زیاد بازیکنان پرسپولیس امروز در اقدامی حاضر به تمرین کردن نشدند و خودشان هم از این بابت ناراحتند اما فردا تمرینات پرسپولیس با قدرت انجام می‌شود و هواداران مطمئن باشند که پرسپولیس با قدرت در دربی 78 به میدان می‌رود و چشم‌انتظار حضور هوادارانش است.
به نقل از فارس، وی افزود: روز جمعه پرسپولیسی‌ها با احترام به داور بازی و درک شرایط قطعاً سعی خواهند کرد یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس را با پیروزی پشت سر بگذارند. بازیکنان شرایط حساس را درک کرده‌اند و ان‌شاءالله با صبوری در مشکلات همه چیز حل خواهد شد از این بابت رویانیان هم ناراحت است البته دایی نیز مهمترین تمرین پرسپولیس را از دست داده.
قدوسی ادامه داد: پس ازاین اتفاق‌ها رویانیان سند خانه‌ای که جدیداً در جماران خریده نزد بانک گذاشت تا وامی 2 میلیارد تومانی بگیرد تا مشکلات تمام شود. ما از هواداران می‌خواهیم همه چیز را فراموش کنند تا روز جمعه خدشه‌ای در موفقیت پرسپولیس وارد نشود.
وی یادآور شد: البته ما قبول داریم قرار بود با توجه به اینکه قبل از بازی با نفت چک به بازیکنان داده شده بود، این چک‌ها پاس می‌شد اما این اتفاق نیفتاد که ان‌شاءالله به زودی این اتفاق خواهد افتاد. ما از هواداران می‌خواهیم که مانند بازی 2 بر صفر که به یک‌باره 3 بر 2 به سود ما تمام شد تا ثانیه آخر کنار پرسپولیس باشند و از این تیم چشم برندارند.

دیدگاه‌ها