کد خبر : 1034161 | 28 دی 1392 ساعت 16:25 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری در مسابقات لیگ دسته یکم فوتسال کشور

بازی دو تیم نفت امیدیه و لبنیات ارژن فارس در هفته سیزدهم بدلیل پرتاب ترقه و صندلی از سوی تماشاگران نفت نیمه تمام ماند.

درگیری در مسابقات لیگ دسته یکم فوتسال کشور
کورش امامي فر مديرعامل موسسه فرهنگي ورزشي لبنيات ارژن شيراز گفت: در جريان برگزاري هفته چهارم دور برگشت ليگ دسته يک فوتسال کشور که بين تيم‌هاي لبنيات ارژن شيراز و نفت اميديه در شهر اميديه برگزار شد در پي اعلام پلانتي در فاصله 46 ثانيه مانده به پايان ديدار به نفع تيم مهمان کادر فني مديريتي باشگاه اميديه به سمت داور حمله‌ور شدند و تماشاگران نيز تعدادي از صندلي‌ها را از جا کنده و به همراه ترقه به سمت داوران و بازيکنان مهمان پرتاب نمودند که متاسفانه يکي از مربيان تيم لبنيات ارژن شيراز به نام  حجت محسني به وسيله يکي از ترقه هاي پرتاب شده مصدوم و با آمبولانس ورزشگاه به بيمارستان منتقل گرديد . ضمن ابراز تاسف از حادثه بوجود آمده با تاکيد بر اينکه معالجات پزشکان درخصوص اين مربي ادامه دارد خواستاریم تا مسئولان پيگيري موضوع را در دستور کار قرار دهند.
وي در بخشي از صحبت هاي خود به حمله گروهي از پرسنل مجموعه جهت ضبط تصاوير اخذ شده اشاره کرده و اين عمل را نيز غير قانوني اعلام و تاکيد نمود تصاوير و فيلم هاي ضبط شده طي شکوائيه به فدراسيون فوتبال جهت پيگيري از سوي اين باشگاه ارسال شد .
ديدار مزبور به دليل بوجود آمدن مسائل فوق پس از 35 دقيقه به وسيله ناظر ديدار نيم تمام اعلام گرديد و پرونده به کميته انضباطي ارسال گرديده است .

دیدگاه‌ها