کد خبر : 1034182 | 28 دی 1392 ساعت 20:54 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ما ندیدیم هواداری به داور مشت بزند

نجاریان:‌ هیچ فحاشی‌ای صورت نگرفت

مدیرعامل باشگاه راه ساری گفت: داور می‌توانست در دیدار تیم‌های فوتسال راه ساری و زمزم اصفهان بازی را ادامه دهد.

نجاریان:‌ هیچ فحاشی‌ای صورت نگرفت
  سعید نجاریان در خصوص نیمه‌تمام باقی ماندن دیدار دو تیم راه ساری و زمزم عنوان کرد: بازی تا 10 دقیقه نیمه دوم ادامه داشت حتی زمزم هم 5 خطا انجام داده بود، بازی 3 بر صفر بود که ما توانستیم یک گل بزنیم داشتیم به بازی برمی‌گشتیم که ناگهان داور توپ را برداشت و به سمت رختکن دوید.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: پس از این اتفاق افراد مختلفی از جمله غفاری و افتخاری رایزنی‌هایی انجام دادند اما او اعلام کرد که دیگر سوت نخواهد زد حتی قرار بود داور جایگزین هم انتخاب شود که داوران دیگر هم گفتند زمانی که این داور سوت نمی‌زند ما هم سوت نمی‌زنیم. داور 45 دقیقه در رختکن بود و هرچه اصرار کردند که قضاوتش را ادامه دهد اما فایده‌ای نداشت.
مدیرعامل باشگاه راه ساری در مورد علت این اقدام داور یادآور شد: ما چیزی ندیدیم اما خودش می‌گفت یکی از هواداران با مشت به پشت گردن او زده است ممکن است این کار هم صورت گرفته باشد اما ما چیزی ندیدیم.
وی در مورد اینکه آیا فحاشی در سالن وجود داشت یا خیر، گفت:‌ به هیچ عنوان فحاشی‌ای صورت نگرفت تنها مشکلی که به وجود آمد همین مسئله بود که ما هم چیزی ندیدیم. آقای پژمان رضایی اعلام کرد که نمی‌تواند قضاوت کند و به همین دلیل بازی را نیمه‌تمام باقی گذاشت در حالیکه می‌توانست به بازی ادامه دهد، هواداران که به داخل زمین نیامده بودند و با او گلاویز نشده بودند.
نجاریان در مورد اینکه آیا حمید احمدی بازیکن زمزم در این دیدار به میدان رفت، گفت: احمدی در این بازی به میدان آمد در حالیکه او امروز نمی‌توانست بازی کند محرومیت او یک ساله بود و در تاریخ 92/10/28 به اتمام می‌رسید قطعاً‌ بر اساس قوانین او نمی‌تواند در همان روز بازی کند و از فردای پایان محرومیتش می‌تواند به میدان بیاید.
وی در مورد اینکه آیا راه ساری درباره این موضوع شکایتی می‌کند یا خیر تأکید کرد: من این مسئله را صبح به فدراسیون هم گفتم اما آنها جواب دوپهلو به من دادند، قانوناً می‌توانید استعلام بگیرید که او نمی‌توانسته بازی کند، ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسیم.

دیدگاه‌ها