کد خبر : 1034241 | 29 دی 1392 ساعت 15:43 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریگی: قهرمانی در آسیا اصلا کار مشکلی نبود

تیم ملی امید در عین شایستگی از رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شد. در حالی که شایستگی زیادی برای کسب موفقیت داشت. تیم ملی امید با داشتن بازیکنان بااستعداد زیادی می‌‌توانست در این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی هم برسد اما بدشانسی و بی برنامه‌گی مانع این اتفاق شد.

ریگی: قهرمانی در آسیا اصلا کار مشکلی نبود
در همین رابطه با یکی از بازیکنان تیم ملی امید که نقش مثبت و تاثیرگذاری در این رقابت‌ها برای تیم ملی امید داشت صحبت کردیم. مسعود ریگی بازیکن تیم فجرسپاسی و تیم ملی امید در این رابطه می‌گوید: متاسفانه از نظر فنی و کیفیت تیمی ایران به مراتب در سطح بالایی بود و قهرمانی در این رقابت‌ها اصلا کار مشکلی نبود. اما متاسفانه شانس یار ما نبود و باعث شد که نتوانیم به دور بعد صعود کنیم.
ریگی در ادامه می‌گوید: گروهی که ما در آن قرار داشتیم یکی از گروه‌های سخت بود و به شما قول می‌دهم تیم ژاپن و استرالیا به مراحل نهایی این جام برسند. اما دیدید که ما چیزی از آنها کم نداشتیم و واقعا حذف از این گروه حق ما نبود.
ریگی در پایان می‌گوید: از حالا تمرکز خودم را روی تیم باشگاهی‌ام فجرسپاسی می‌گذارم و امیدوارم با لطف خدا و درایت مربی باتجربه‌ای مثل محمود یاوری بتوانیم فجر را در لیگ نگه داریم تا شیراز همچنان صاحب یک نماینده در لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها