کد خبر : 1034322 | 30 دی 1392 ساعت 12:28 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

ترابیان:

رویانیان خود را مدعی‌العموم باشگاه‌ها می‌داند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: محمد رویانیان در امور همه تیم‌ها دخالت می‌کند و خود را مدعی‌العموم تمام باشگاه‌ها می‌داند.

رویانیان خود را مدعی‌العموم باشگاه‌ها می‌داند
محمد ترابیان در مورد صحبت‌های اخیر محمد رویانیان علیه باشگاه سپاهان و اینکه او اعلام کرده محرومیت پیام صادقیان ربطی به سپاهان ندارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: برای محمد رویانیان متاسف هستم که در امور همه تیم‌ها دخالت می‌کند اما می‌گوید کسی در کار پرسپولیس نباید دخالت کند مثل اینکه رویانیان یادش رفته براساس شکایت باشگاه پرسپولیس از هادی عقیلی بود که باعث شد این بازیکن با یک جلسه محرومیت مواجه شود پرسپولیس خود را مدعی‌العموم همه باشگاه‌ها می‌داند.
وی افزود: چون باز هم نزدیک به دیدار مقابل پرسپولیس شدیم این بار به جای غش کردن و فوتبال آلوده این صحبت‌ها را می‌شنویم کاری به تیم‌های دیگر نداریم اما ببینید چه صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند و چه حرف‌هایی علیه ما زده می‌شود.
ترابیان تاکید کرد: حق طبیعی باشگاه سپاهان است که بداند چرا هادی عقیلی که همزمان با پیام صادقیان خطایی انجام داده دو هفته بعد از اتمام مصدومیت‌اش محروم می‌شود و این اتفاق در حالی می‌افتد که ما علی احمدی دفاع دیگر خود را نیز در اختیار نداشتیم. گلی که در بازی مقابل راه‌آهن دریافت کردیم مسئول مستقیمش کمیته انضباطی بود. باید این مسئله برایمان روشن شود.
وی افزود: آیا در حکم کمیته انضباطی به صراحت اعلام نشد که باشگاه سپاهان در پرونده محرومیت محسن قهرمانی هیچ نقشی نداشته است صحبت‌هایی که مثل غش کردن علیه ما شد را چه کسی اعاده حیثیت می‌کند در چه جایی باید پیروزی به حق خود مقابل پرسپولیس را پیگیری کنیم.
ترابیان در ادامه با اشاره به اینکه این مسائل را پیگیری می‌کند خاطرنشان کرد: سه مسئله برای مردم اصفهان و هواداران سپاهان باید مشخص شود اول اینکه اتفاقی که برای پیام صادقیان و هادی عقیلی در یک زمان رخ داده و چرا دو حکم در دو برهه متفاوت داده می‌شود. دوم اینکه چرا علی دایی و محمد رویانیان بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان حمله‌های زیادی را علیه باشگاه سپاهان انجام دادند و اینکه تیم ما زیر سوال برده شده است را چه کسی پیگیری می‌کند؟ و سوم اینکه آیا خطای هادی عقیلی خشن‌تر بود یا تکلی که آندرانیک تیموریان در دیدار مقابل استقلال خوزستان زد و یا تکلی که پیام صادقیان در دیدار مقابل استقلال انجام داد حالا ما خطای مهرداد اولادی در دیدار مقابل پرسپولیس را نادیده می‌گیریم آیا آندرانیک تیموریان به دلیل دو خطایی که مقابل استقلال خوزستان انجام داد نباید محروم شود آیا چون هادی عقیلی مشکلی برایش در تیم ملی به وجود آمده و نمی‌تواند مصاحبه‌ای انجام دهد باید از این موضوع سوءاستفاده شود و علیه او حکم بدهند به طور جدی این مسائل را پیگیری می‌کنیم و تقاضای پاسخگویی داریم چون تیم شهرستانی هستیم باید این برخوردها با ما انجام شود؟
ترابیان تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود بازی با سپاهان را جهنم می‌کنیم آیا نباید از طریق مسئولان سازمان لیگ بررسی شود؟ چرا قبل از انجام مسابقه ما تهدید می‌شویم اگر محمد رویانیان به هر قیمتی می‌خواهد پرسپولیس را قهرمان کند ما به تهران سفر نکنیم. پرسپولیس انگار فراموش کرده که 10 سال است در اصفهان به پیروزی نرسیده شاید آنها ما را تیم محلی حساب می‌کنند که اعلام کردند باید 3 امتیاز پرسپولیس را برگردانند ما ناراحت هستیم ولی برای پرسپولیس احترام قائلیم اما از کمیته انضباطی خواهش می‌کنیم به مسائل پرسپولیس رسیدگی کند.
وی یادآور شد: در مورد محرومیت هادی عقیلی هنوز جواب نگرفتیم. این مسئله را مکتوب اعلام کردیم اما هنوز جوابی به ما ندادند امتیازی که مقابل راه‌آهن از دست دادیم به خاطر نبود هادی عقیلی است باید به درخواست باشگاه سپاهان رسیدگی شود اگر هادی عقیلی با درخواست یک باشگاه محروم می‌شود ما هم درخواست داریم به حرکت آندرانیک تیموریان و پیام صادقیان رسیدگی کنند و در این ارتباط نیز تصمیم‌گیری شود.

دیدگاه‌ها