کد خبر : 1034743 | 04 بهمن 1392 ساعت 14:09 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌توان امتیاز گهر را انتقال داد

مدیرعامل باشگاه گهر و استاندار دورود درخصوص مشکلات به وجود آمده برای تیم فوتبال دسته اولی گهر توضیحاتی دادند.

نمی‌توان امتیاز گهر را انتقال داد
مشکلات تیم گهر دورود سرانجام به استعفای مدیرعامل این باشگاه منجر شد و اسماعیل حیدرپور از سمت خود استعفا داد همچنین محمد احمدزاده سرمربی این تیم دورود را ترک کرد تا مشکلات و مسائل گهر بیش از پیش شود.
حیدرپور در گفت‌وگو با فارس درمورد اتفاقاتی که اخیرا در این تیم رخ داده اظهار داشت: متاسفانه شرایط به هیچ عنوان خوب نیست. استعفای خود را به هیئت مدیره داده‌ام و امیدوارم آنها بپذیرند. در این مدت حتی هزینه سفر با اتوبوس را هم نداشتیم و بازیکنان ما با ماشین‌های شخصی‌شان به شهرهای مختلف می‌رفتند. در بازی با نساجی مازندران هم به علت برف سنگین در دورود بازی لغو شد و چون تیم نساجی بود بهروان اصرار داشت تا بازی حتما برگزار شود. به همین دلیل این دیدار در خرم‌آباد برگزار شده و بازیکنان ما با ماشین شخصی در این شهر حاضر شدند.
وی تاکید کرد: این وضع باشگاه‌داری نیست. در چنین شرایطی فلاکت‌باری است. بازوند استاندار دورود حداقل کمک‌هایی را که لازم بوده هم انجام نداده هرچند که برخی نمایندگان نمی‌گذارند بازوند به تیم کمک کند اما معتقدم اگر خود او قصد کمک داشت می‌توانست این کار را انجام دهد. از ابتدای فصل 175 میلیون برای تیم جمع شد که از این مبلغ استانداری 140 میلیون کمک کرد که زمانی که وزارتخانه 120 میلیون به تیم کمک کرد استانداری بدهی خود را برداشت و اجازه نداد پول به دست تیم برسد.
مدیرعامل باشگاه گهر یادآور شد: هدایتی که نه لر است و نه ارتباطی با من دارد فصل گذشته 3-4 میلیارد به تیم کمک کرد و در این فصل هم 500 میلیون برای خرید تیم پول داد اما اشخاصی که در تهران و کرج هستند و اگر نگوییم که پولدارتر از هدایتی هستند ثروتشان کمتر از او نیست اما هیچ کمکی به تیم نمی‌کنند. آقای بازوند استاندار دورود قصد داشت نفت را به اراک ببرد اما هم‌اکنون که تیمی با تلاش خود قصد دارد فعالیت کند از تیم حمایت نمی‌کند. در دورود 50 سال است که صنایع دفاع و کارخانه سیمان گردوغبارش برای مردم است و مردم این شهر سل گرفتند اما همین صنایع ببینید چند تیم در لیگ دارند اما مسئولان برای ورزش هزینه نمی‌کنند. این سیاست یک بام و دو هواست.
هوشنگ بازوند استاندار دورود نیز در مورد مشکلات گهر به خبرنگار فارس گفت: ما از دو ماه پیش تقاضای خود را اعلام کردیم که دادستانی امتیاز تیم را به ما بدهد حتی هدایتی هم 500 میلیون برای خرید تیم کمک کرد اما دادستانی اعلام کرده چون مالک این باشگاه شخصی به اسم کاظمی فراری و در امریکا حضور دارد نمی‌توانند امتیاز باشگاه را انتقال دهند.
وی ادامه داد: ما به هدایتی گفتیم که این 500 میلیون برای هزینه‌های گهر خرج شود اما او با این موضوع موافقت نکرد و گفت که این پول را برای خرید باشگاه داده است. با وجود اینکه با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو هستیم اما حاضریم در صورتی که دادستانی اجازه انتقال باشگاه را به ما بدهد برای گهر هزینه کنید.
استاندار دورود در مورد اینکه مدیرعامل گهر اعلام کرده استانداری 120 میلیون کمک وزارت خانه را در قبال بدهی باشگاه برداشته است گفت: از زمان گودرزی او به ما گفت که پولی را از جایی قرض و برای تیم هزینه کنید. طبیعتا زمانی که پولی می‌رسد باید جایگزین این امر شود اما در مجموع این‌ حرف‌ها اهمیتی ندارد. من سابقه باشگاه‌داری دارم و موسس باشگاه مس بوده‌ام فوت و فن آن هم می‌دانم. این حرف‌ها ارزشی ندارد و باید مشکل اصلی را برطرف کرد.

دیدگاه‌ها