کد خبر : 1034872 | 05 بهمن 1392 ساعت 18:04 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

لوکا توانایی خارج کردن مس از بحران را دارد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: لوکا بوناچیچ توانایی خارج کردن مس از بحران و بقای تیم در لیگ برتر را دارد.

لوکا توانایی خارج کردن مس از بحران را دارد
اکبر ایرانمنش امروز در نشستی با حضور خبرنگاران رسانه‌های کرمان در باشگاه صنعت مس کرمان پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال مس کرمان سخنان خود را مطرح کرد.
به نقل از فارس، وی با اشاره به حضور لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی در تیمش اظهار داشت: ما می‌بایست برای خروج از بحران و فشارهایی که از بیرون به تیم، باشگاه و مردم و هواداران وارد شده بود اقدامی مناسب و در اسرع وقت انجام دهیم.
وی افزود: در این مقطع لوکا بهترین گزینه برای هدایت مس بود. وی پیش از این سوابق خوبی از خود در مس برجای گذاشته بود و در دو مقطع مجزا با تیم نتایج خوبی را بدست آورده بود و مورد قبول بسیاری از بازیکنان تیم نیز بود. به نظر من وی با توجه به شناخت خوبی که از شرایط تیم دارد می‌تواند با مس نتایج خوبی را کسب کرده و تیم را در لیگ حفظ کند.
ایرانمنش تصریح کرد: امروز مراحل پایانی قرارداد لوکا در هیات فوتبال استان کرمان انجام گرفت و ما مدارک وی را به فدراسیون فرستادیم تا کارت وی برای بازی برابر نفت صادر شود و این مربی مشکلی برای نشستن بر روی نیمکت نداشته باشد. بازیکنان ما امروز سومین جلسه تمرینی خود را با حضور بوناچیچ برگزار کردند و همه آنها با انگیزه و روحیه مطلوب قصد دارند تا بازی خوب و قابل قبولی را در برابر نفت از خود به نمایش بگذارند.
مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان در ادامه با اشاره به بدشانسی‌های تیمش در این فصل از مسابقات گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی از قبیل مصدومیت و گل نشدن چند پنالتی تیم در این فصل از مسابقات، به تازگی مشکلات جدیدی پیش روی ما قرار گرفته است، در هفته گذشته درست در شب قبل از بازی مقابل نفت آبادان حسن رودباریان پسر عموی خود را از دست داد و روز گذشته نیز مجتبی ترشیز مدافع تیم با خبر درگذشت مادر خود مواجه شد و با این وضعیت وی را در دیدار برابر نفت در اختیار نداریم.
ایرانمنش با اشاره به اینکه انتخاب لوکا بوناچیچ آخرین تلاش وی و همکارانش برای بقای تیم در لیگ برتر است، گفت: ما محدودیت زمانی داشتیم و در این وضعیت بهترین تصمیم ممکن را اعمال کردیم البته باشگاه شرایط مورد نظر لوکا را از نظر مالی و امکانات فراهم کرده است و این مربی هیچ مشکلی ندارد و تمام خواسته‌های مورد نظر وی از سوی باشگاه پذیرفته شده است.
وی در خصوص قطع همکاری باشگاه مس با پرویز مظلومی ، گفت: باید از این مربی تشکر کنم. در هر حال مظلومی توان خود را برای تغییر وضعیت مس به کار گرفت وی در 14 بازی که سرمربی مس بود 5 باخت، 8 تساوی و 1 پیروزی برای مس به دست آورد، با توجه به شرایط موجود و درخواست شخص مظلومی ما تصمیم گرفتیم تا به همکاری خود پایان دهیم و گزینه دیگری را به عنوان سرمربی معرفی کنیم.
مدیرعامل باشگاه مس در پایان با انتقاد از برخی رفتارهای مخرب در اطراف باشگاه مس گفت: روی سخنم با افرادی است که در این موقعیت برای ما حاشیه‌سازی می‌کنند، با آنها که علاقه دارند مدیرعامل باشگاه شوند، به همه آنها توصیه می‌کنم اگر دوست دارید مدیرعامل باشگاه شوید خودم حاضر هستم تا شما را به مسئولان شرکت معرفی کنم اما در این موقعیت حساس به تیم مس، تنها نماینده جنوب شرق فوتبال ایران در لیگ برتر کمک کنید نه اینکه با اعمال و رفتار خود حواشی تیم را بیشتر از گذشته کنید.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا لوکا قول ماندن مس در لیگ را به شما داده است، گفت: هیچ کس از یک دقیقه بعد خود اطلاعی ندارد. اما لوکا کار خودش را به خوبی می‌داند و از ماموریت مهم خود اطلاع دارد، ما نمی‌خواهیم خودمان اولین پایگاه ایجاد فشارها و بارهای روانی بر روی سرمربی و بازیکنان‌مان باشیم ما به لوکا و توانایی‌اش اعتقاد داریم و در این بین می‌دانیم بازیکنان بزرگ و توانمندی داریم که می‌توانند در این مقطع حساس با اتحاد و هم‌فکری دستورات تاکتیکی کادر فنی را در زمین به خوبی اجرا کنند تا تیم را از این مهلکه خطر نجات دهند.
ایرانمنش با اشاره به حمایت‌های مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران از باشگاه مس به منظور خارج شدن تیم از بحران بیان داشت: باید از شخص مهندس مراد علی‌زاده تشکر کنم. مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در هر مقطع و برهه‌ای که ما به کمکش نیاز داشتیم با آغوش باز و تفکر و نگاه مثبت حمایت همه‌جانبه‌اش را از باشگاه انجام داده است.
وی بیان داشت: در نشستی که با حضور لوکا و بازیکنان در روز معارفه سرمربی تیم برگزار شد، به بازیکنان تیم اعلام شد در صورت پیروزی در هر یک از مسابقات باقیمانده پاداش قابل قبولی به هر یک از آنها پرداخت خواهد شد.
ایرانمنش با بیان اینکه همه استان برای موفقیت مس بسیج شده‌اند، گفت: نصب بنر‌های متعدد در سطح شهر، همکاری با شرکت اتوبوسرانی به منظور تسهیل در حمل و نقل هواداران مس به ورزشگاه، رایگان اعلام شدن تماشای مسابقات خانگی و همکاری و هماهنگی با مسئولان دانشگاه ها و مدارس استان برای تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به حمایت از تیم شهرمان کرمان از جمله اقداماتی است که باشگاه برای استقبال بیشتر تماشاگران از مسابقات خانگی مس انجام داده است.

دیدگاه‌ها