کد خبر : 1035171 | 08 بهمن 1392 ساعت 11:47 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی: در داماش همیشه سختی بود و بحران

سرمربی پیشین تیم فوتبال داماش گیلان تاکید کرد در این تیم حتی یک روز خوش هم نداشته است.

ناظمی: در داماش همیشه سختی بود و بحران
افشین ناظمی، سرمربی پیشین تیم فوتبال داماش گیلان در ابتدا با بر شمردن دلایل ناکامی داماش در چند هفته اخیر اظهار داشت: مشکلات مالی کمر تیم ما را شکست. در این چند هفته هر چه مشکلات بود وارد تیم شد. آقایان فقط وعده و عید دادند و در این شرایط بازیکن چه تمرکزی می‌تواند داشته باشد؟
به گزارش تسنیم، وی افزود: امیر عابدینی قبل از بازی با ملوان جواب تلفن من را نمی‌داد و بعد پیغام فرستاد که شرمنده شما هستم! ایشان یک روز مصاحبه می‌کرد که داماش در آستانه تعطیلی است، یک روز عنوان می‌کرد داماش منحل می‌شود و روز دیگر در جلسه با بازیکنان به آنها تاکید می‌کرد تا پول‌شان را نگرفته‌اند سر تمرینات حاضر نشوند. ایشان می‌گوید که 5 هفته است در امور تیم دخالت نکرده اما من می‌گویم در این 5 هفته با رفتارتان بیشتر صدمه را به تیم زدید.
سرمربی پیشین داماش در ادامه تصریح کرد: منکر مشکلات فنی داماش نیستم و آن را به گردن می‌گیرم اما وقتی عابدینی می‌آید و می‌گوید که نتایج درخشان داماش به علت حضور دارکو بوده - در حالی که دارکو از ابتدای این فصل با داماش فسخ قرارداد کرده بود - چه معنا و مفهومی دارد؟ آقای عابدینی در نیم فصل مرا بنزین سبز داماش نامید و حالا تبدیل شده‌ام به آب سفید! آرزوی من این بود که بتوانم چند صباحی در آرامش مربیگری کنم اما متاسفانه همیشه سختی بود و بحران. من در داماش حتی یک روز خوش را هم تجربه نکردم.
ناظمی با اشاره به درخواست عابدینی مبنی بر کنار گذاشتن 6 بازیکن داماش گفت: من با خواسته ایشان مخالفت کردم و گفتم اگر این بازیکنان از داماش جدا شوند تیم از هم می‌پاشد و شهر به هم می‌ریزد اما حالا می‌بینم که در کمتر از 24 ساعت پس از رفتن من با تک تک بازیکنان صحبت می‌کنند تا روحیه‌شان را حفظ کنند و حتی نظرشان را در خصوص مربی بعدی جویا می‌شوند. خب چه اشکالی داشت که این اتفاقات چند هفته زودتر و قبل از اینکه تیم از هم بپاشد، رخ می‌داد؟!
وی در واکنش به اظهارات عابدینی مبنی بر اینکه «ناظمی چون پول‌دوست بود ماند و استعفا نداد»، خاطرنشان کرد: من اگر پول پرست بودم به یک تیم پولدار می‌رفتم و در بی‌‌پول‌ترین تیم ایران و با یک قرارداد ناچیز نمی‌ماندم. دلیل ماندنم در داماش و استعفا ندادنم این بود که دلیل مشکلات تیم را غیرفنی می‌دانستم وگرنه لحظه‌ای برای جدایی درنگ نمی‌کردم. چندین بار و در مقاطعی که ما در رتبه‌های بالای جدول بودیم از فشار مشکلات خسته شده بودم و می‌خواستم بروم اما گفتم درست نیست که پشت تیم شهرم را خالی کنم و آن را دور از جوانمردی می‌دیدم. من جدایی از باشگاه داماش در آن شرایط را خیانت به مردم استان گیلان می‌دانستم و ماندم.
سرمربی پیشین داماش در ادامه افزود: همچنان به عنوان یک هوادار پشت تیم شهرم هستم. امثال عابدینی و ناظمی می‌آیند و می‌روند اما آنچه باقی می‌ماند نام بزرگ و مقدس رشت و داماش است. داماش جزیی جدا نشدنی از مردم گیلان است و عشق آنها به این تیم لحظه‌ای سر خاموشی نخواهد گرفت. مهم تماشاگران هستند و تیم داماش و نام مقدس رشت.
ناظمی در پایان با دعوت از تماشاگران برای همراهی داماش گفت: از همه فوتبالدوستان گیلانی می‌خواهم در این چند هفته باقی مانده پشت تیم محبوب شان باشند. چه آنها که از رفتن من خوشحال هستند و چه کسانی که موافق حضور من بودند. در این شرایط حساس مهمترین اصل حفظ و ماندگاری داماش است.

دیدگاه‌ها