کد خبر : 1035189 | 08 بهمن 1392 ساعت 13:37 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانمنش: بوناچیچ بدون واسطه به مس آمد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان تاکید کرد، لوکا بوناچیچ بدون واسطه به عضویت این تیم کرمانی درآمده است.

ایرانمنش: بوناچیچ بدون واسطه به مس آمد
علی اکبر ایرانمنش اظهار داشت: باشگاه صنعت مس کرمان با لوکا بوناچیچ به صورت مستقیم مذاکره و او را جذب کرده است. در این انتقال پای هیچ واسطه‌ای در میان نبود و نمی‌دانم چرا عده‌ای با سایر مربیان خارجی حاضر در لیگ کاری ندارند و تنها روی حضور این مربی در مس کرمان زوم کرده‌اند.
به گزارش تسنیم،وی افزود: آنهایی که در مورد خانه‌نشینی برخی مربیان صحبت می‌کنند اگر با مربی ایرانی به دسته یک سقوط می‌کردیم راضی می‌شدند؟ اینکه عده‌ای می خواهند برای ما خط مشی تعیین کنند که به جای لوکا باید مربی دیگری را جذب می‌کردیم موضوعی است که باید ریشه‌یابی شود.
مدیرعامل باشگاه مس تصریح کرد: دیدارهای لیگ برتر هر 4 روز برگزار می‌شود و ما هم تصمیم به تغییر مربی داشتیم. با این شرایط لوکا بوناچیچ که با بازیکنان مس کار کرده و به وضعیت آنها آشنا بود بهترین گزینه برای مس محسوب می‌شد، چراکه هر مربی دیگری را می‌آوردیم حداقل 3 بازی از دست می‌رفت تا او با شرایط تیم آشنا شود.
ایرانمش تاکید کرد: انسان تا زنده است امید دارد و ما هم صددرصد به ماندن مس در لیگ برتر امیدواریم.
وی در مورد دیدار تیمش با استقلال، صدرنشین لیگ برتر هم به تسنیم گفت: استقلال برای ما تیم مطرحی نیست. در بازی رفت تیم ما که تقویت هم نشده بود از استقلال یک امتیاز گرفت آن هم در شرایطی که یک پنالتی هم از دست دادیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. تیم ما در دیدار قبلی هم خوب بازی کرد و تنها نتیجه نگرفت. خوشبختانه سطح بازی مس ارتقا پیدا کرده و قطعاً برای شکست دادن استقلال وارد زمین می‌شویم.
مدیرعامل مس درباره اینکه در جام حذفی هم استقلال را برای صعود به فینال پیش رو دارند، یادآور شد: مسابقات 4 روز به 4 روز انجام می‌شود. در این شرایط مس هم مدام بدشانسی می‌آورد. پیش از بازی با فولاد پسر عموی رودباریان فوت کرد و قبل از دیدار با نفت هم مادر ترشیز درگذشت. ضمن آنکه پای کیانوش رحمتی هم عفونت کرده و ما با این وضعیت در برگزاری مسابقات خود دچار مشکل هستیم.
ایرانمنش در مورد اینکه فوت اقوام بازیکنان چه ارتباطی به زمان دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی دارد به تسنیم گفت: به هر حال وقتی زمان مسابقات نزدیک به هم است این اتفاقات هم به مشکلات ما اضافه می‌شود. البته معضل اصلی ما آسیب‌دیدگی بازیکنان بر اثر این دیدارهای فشرده است.
وی در این باره که صحبت‌هایش نشان می‌دهد تیم مس بیشتر به دنبال بقا در لیگ برتر است و توجه چندانی به جام حذفی ندارد، خاطرنشان کرد: بی‌تردید اولویت ما لیگ برتر است اما در جام حذفی هم تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.
ایرانمنش در مورد استفاده از بازیکنان جوان در دیدار حذفی مقابل استقلال به تسنیم گفت: در لیگ برتر هم با نظر بوناچیچ از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم و نفرات با تجربه هم طبق خواسته کادر فنی به کار گرفته می‌شوند.

دیدگاه‌ها