کد خبر : 1035281 | 09 بهمن 1392 ساعت 12:57 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

شروود: باید سیتی را به دفاع وادار کنیم

سرمربی تاتنهام پیش از رویارویی با منچسترسیتی تاکید کرد در مقابله با خط آتش فوق العاده این تیم باید آنها را به دفاع کردن وادار کنند.

شروود: باید سیتی را به دفاع وادار کنیم
دیدار تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب (چهارشنبه) و از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه وایت هارت لین لندن آغاز خواهد شد.
به گزارش فارس،دیدار رفت این دو تیم در ماه نوامبر با نتیجه عجیب 6 بر صفر به سود منچسترسیتی به پایان رسید تا پروسه اخراج آندره ویاس بواس از تاتنهام و جانشینی تیم شروود کلید بخورد. البته سیتی در این فصل خط آتش فوق العاده‌ای داشته و تاکنون در کلیه رقابت‌ها موفق به زدن 100 گل شده است.
اکنون اما شروود بر این باور است که تیمش می‌تواند روند گلزنی تیم حریف را در زمین خودی متوقف کند. هافبک پیشین تاتنهام تاکید کرد خط دفاعی تیمش اجازه نخواهد داد سیتی به رکورد 63 گل خود در لیگ برتر انگلیس بیفزاید.
شروود در این زمینه گفت: نمی‌خواهیم نگران رکورد آنها باشیم. مسئولیت من این است که به بازیکنانم بگویم روی این دیدار تمرکز کرده و در دفاع کردن عملکردی بهتر نسبت به هر دیدار دیگری داشته باشند. البته روی این موضوع که چطور بخواهیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم هم فکر کردیم. آنها نقطه ضعف‌هایی دارند که با استفاده از آنها می‌توانیم به سیتی ضربه بزنیم. اگر مقابل این تیم بهترین‌ بازی‌مان را ارائه نکنیم، ممکن است درست همان اتفاقی که در دیدار رفت افتاد بار دیگر تکرار شود.
شروود در ادامه گفت: بزرگترین نقطه قوت منچسترسیتی، خط حمله این تیم است. بنابراین باید تا جایی که می‌توانیم این تیم را به دفاع کردن مجبور کنیم. از تیمی که در اختیار دارم راضی هستم. به تک تک آنها ایمان دارم و می‌دانم تیم را به جایی که می‌خواهیم می‌رسانند.

دیدگاه‌ها