کد خبر : 1035778 | 14 بهمن 1392 ساعت 11:12 | 909 بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی: 25 درصد شانس قهرمانی داریم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:می‌توانم بگویم ما هم 25 درصد شانس قهرمانی داریم اما باید برای فولاد، مس و استقلال هم شانس قهرمانی قائل بود.

نصرتی: 25 درصد شانس قهرمانی داریم
محمد نصرتی درخصوص شرایط تیم تراکتورسازی تبریز پیش از بازی با فولاد خوزستان در جام حذفی گفت: خوشبختانه شرایط تیم بهتر از قبل شده و تغییر و تحولاتی هم که انجام شده باعث شده تا انگیزه بازیکنان بیشتر شود و بهتر از قبل تواناییمان را نشان دهیم. تونی مربی محبوبی است و بین هواداران جایگاه خوبی دارد و این خیلی مهم است چراکه باعث می‌شود هواداران ما صددرصد بیشتر از او حمایت کنند چراکه در گذشته این حمایت‌ها کمتر شده بود اما با تونی هم انگیزه‌ها بیشتر می‌شود و هم عملکرد ما بهتر خواهد شد.
به نقل از فارس،وی ادامه داد: البته در هوای سرد منفی 16 درجه تبریز ما تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و آماده هستیم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم اما اگر شرایط آب و هوایی اجازه بدهد. ما می‌توانیم فینالیست شویم اما باید بگویم برای فولاد هم احترام خاصی قائل هستیم و آقای فرکی هم توانسته تیم خوبی بسازد که من از همینجا به او تبریک می‌گویم اما عزم ما جزم است و حالا که در لیگ برتر شانس کمتری داریم و گرفتن سهمیه آسیایی هم برای ما مشکل شده می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم.
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره شناختش از تیم فولاد هم تصریح کرد: فولاد تیم خوبی است و خوب بازی می‌کند و بازیکنان این تیم معمولا خیلی کم اشتباه می‌کنند و در کار تیمی هم بسیار خوب هستند. من مطمئنم که فردا روز سختی در پیش داریم اما باید ببریم چراکه در لیگ برتر آن تیمی که باید می‌بودیم نبودیم.
نصرتی درباره اینکه با حضور تونی باز هم هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه خواهند آمد افزود: تماشاگران می‌دانند که ما فصل گذشته فوتبال زیبایی ارائه می‌دهیم و تونی هم مربی با شور و هیجانی بود که مردم تبریز شور و هیجانش را دوست دارند و او را یک مربی کارنامه‌دار می‌دانند. حتی قلعه‌نویی هم که معمولا از تیمی تعریف نمی‌کند از بازی ما بارها تعریف کرد اما من باز هم تکرار می‌کنم که شاید اگر تونی در دو هفته آخر فصل گذشته اخراج نمی‌شد شاید اینقدر محبوب نبود و شاید اگر آن دو هفته هم در تیم باقی می‌ماند اتفاق خاصی رخ نمی‌داد.
وی درباره اینکه تراکتورسازی چقدر شانس دارد تا در جام حذفی قهرمان شود گفت: هر 4 تیمی که به مرحله نیمه‌نهایی آمده‌اند این شانس را دارند تا قهرمان شوند و من می‌توانم بگویم ما هم 25 درصد شانس قهرمانی داریم اما باید برای فولاد، مس و استقلال هم شانس قهرمانی قائل بود. باید ببینیم که در بازی‌های رودررو کدام تیم شانس برنده شدن دارد.
نصرتی در پایان با بیان اینکه میزبانی بازی با فولاد می‌تواند به نفع این تیم باشد گفت: قطعا میزبانی این بازی به سود ما خواهد بود اما این را در نظر بگیرید که شرایط بد آب و هوایی و یخ‌زدگی زمین می‌تواند برای ما دردسرساز باشد چراکه ما فوتبال روی زمینی بازی می‌کنیم و همین موضوع کار ما را سخت خواهد کرد. البته شاید عده‌ای بگویند این شرایط برای هر دو تیم یکسان است اما باید بگویم که تیم‌های دیگر به تبریز می‌آیند که دفاع کنند و زیر توپ بزنند اما ما اینجا برد می‌خواهیم.

دیدگاه‌ها