کد خبر : 1035786 | 14 بهمن 1392 ساعت 12:10 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی:

درخواست استقلال را به فدراسیون ارسال کردیم

دبیر سازمان لیگ گفت: ما درخواست باشگاه استقلال مبنی بر یار کمکی برای لیگ قهرمانان آسیا را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم تا آنها در این باره تصمیم بگیرند.

درخواست استقلال را به فدراسیون ارسال کردیم
علی کاظمی در خصوص اینکه باشگاه استقلال قصد دارد 4 بازیکن کمکی برای لیگ قهرمانان آسیا از تیم‌های استقلال خوزستان، سایپا و ذوب‌آهن جذب کند، اظهار داشت: در آئین‌نامه فدراسیون فوتبال ایران و AFC بازیکنانی که به صورت قطعی و یا قرضی به تیم دیگر انتقال می‌یابند باید پیش از شروع فصل این اقدام انجام شود و یا در نیم فصل تیم‌ها بازیکنان خود را جابه‌جا کنند مگر اینکه بازیکنی آزاد باشد و در جریان مسابقات این انتقال صورت بگیرد.
به گزارش فارس،وی ادامه داد: باشگاه‌ها نمی‌توانند بازیکنی که در باشگاه دیگر فعالیت می‌کند را به خدمت بگیرند اما باشگاه استقلال بازیکنان را به عنوان کمکی می‌خواهد. در آئین‌نامه‌ای که اصلاح شده هم ذکر شده که مواردی که در آئین‌نامه پیش‌بینی نشده خود فدراسیون در مورد آن تصمیم بگیرد به همین جهت ما هم این مسئله را مکتوب به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم تا آنها در مورد این مسئله به ما پاسخ بدهند.
دبیر سازمان لیگ خاطر نشان کرد: قرار است طی یکی دو روز آینده فدراسیون فوتبال در مورد درخواست باشگاه استقلال به ما جواب بدهد. ما نامه خود را به دبیر کل ارسال کردیم و آنها هم این مسئله را در کمیته‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهند. البته ما قطعا اجازه حضور آن بازیکنان را در لیگ به استقلال نمی‌دهیم اما فدراسیون هر جوابی به ما بدهد آن را عملی خواهیم کرد. مسئولان فدراسیون با کنفدراسیون فوتبال آسیا رایزنی می‌کنند.

دیدگاه‌ها