کد خبر : 1035799 | 14 بهمن 1392 ساعت 13:36 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

آیا طالبی پرسپولیس شمال را نجات می‌دهد؟

تیم فوتبال پرسپولیس شمال با برتری مقابل نفت و گازگچساران به بقاء در لیگ دسته یک فوتبال کشور امیدوار شد.

آیا طالبی پرسپولیس شمال را نجات می‌دهد؟
به گزارش ورزش سه به نقل از سایت مازندلیگ ، از هفته هجدهم رقابت لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دیروز تیم پرسپولیس شمال در هوای بسیار سرد و زمستانی قائمشهر مقابل دیدگان حدود 100 فوتبال دوست قائمشهری مقابل نفت و گاز گچساران به برتری 2 بر 1 دست یابد.
حضور 8 هوادار گچسارانی در ورزشگاه شهید وطنی ، حضور نیمی از بازیکنان نساجی مازندران و نادر دست نشان در این دیدار ، نشستن برف روی سکوهای شهید وطنی ، کنار هم نشستن مهدی پیروزرام و محمدعلی قنبری مدیران عامل نساجی و سایپاشمال ، تشویق شدید بازیکنان پرسپولیس شمال توسط لیدرهای قائمشهری از حواشی دیدار دیروز بود.
گفتنی است ،تیم پرسپولیس شمال با این پیروزی 12 امتیازی شد تا علیرغم باقی ماندن در قعر جدول ، امیدش برای بقاء در لیگ زنده بماند. نفت و گچساران نیز از شکست این هفته ایرانجوان بوشهر و سایر مدعیان نتوانست استفاده کند تا با همان 25 امتیاز به رده چهارم جدول سقوط کند.
تیم سایپاشمال قائمشهر در حالی اولین پیروزی خود با ابراهیم طالبی را دشت کرد که این مربی بااخلاق در طی سال های اخیر موفق شده با حربه تقویت روحیه و افزایش اعتماد به نفس شاگردان خود موفق شد نساجی مازندران را از لیگ دسته دوم به لیگ یک و تیم های شهید کجوری قائمشهر و شهرداری جویبار را از لیگ سه کشور به لیگ دسته دوم رهنمون سازد. باید دید آیا جادوی همیشگی ابراهیم طالبی در تیم جدیدش نیز کارساز خواهد شد و می تواند این تیم را در لیگ یک حفظ کند یا خیر؟
مجید طالبی برادر ابراهیم طالبی یکی از استعدادیاب‌های سابق تیم کلن آلمان که در استقلال کمک پرویز مظلومی بود نیز در کنار برادرش به عنوان کمک اول خدمت می کند . همچنین همانطور که در خبرهای قبلی هم ذکر شده بود ، پژمان جمشیدی هم به عنوان مشاور در کنار تیم فعالیت می کند .

دیدگاه‌ها