کد خبر : 1035950 | 16 بهمن 1392 ساعت 10:32 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانمنش: شانس قهرمانی مس 90 درصد است

مدیرعامل باشگاه مس کرمان شانس قهرمانی این تیم در جام حذفی را 90 درصد دانست.

ایرانمنش: شانس قهرمانی مس 90 درصد است
اکبر ایرانمنش در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: مس در 2 بازی جام حذفی میهمان و یک بازی میزبان بود و در مقابل استقلال بعد از 2 میزبانی در یک چهارم نهایی میهمان بود، به همین دلیل سازمان لیگ به ما اعلام کرد که باید مقابل استقلال میهمان باشیم. اکنون طبق همین قانون و با توجه به دیدارهای نیمه نهایی ما باید در فینال میزبان تراکتورسازی تبریز باشیم.
وی افزود: تنها در صورتی که در قوانین مسابقات جام حذفی آمده باشد که محل فینال با قرعه‌کشی انجام می‌شود ما هم تابع قانون خواهیم بود. امروز به تهران خواهم آمد تا خودم این قانون را ببینم.
مدیرعامل باشگاه مس درباره برتری این تیم مقابل استقلال هم تصریح کرد: در 2، 3 بازی گذشته عملکرد خوبی داشته‌ایم و در دیدار مقابل نفت هم کارشناس برنامه 90 اذعان داشت که داور پنالتی دقیقه 2 را برای ما نگرفته است. سرنوشت بازی می‌توانست با همین پنالتی تغییر کند اما در نهایت یک بر صفر بازنده شدیم.
ایرانمنش یادآور شد: معتقدم کمیته داوران دیدارهای تیم‌هایی چون مس را دست‌کم می‌گیرد و داورانی انتخاب می‌کند که تحت تاثیر نام تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرند. اگر بازیکنان آن تیم‌ها به زمین بخوردند خطا است و همان صحنه برای ما خطا نیست. ما 12 امتیاز را با این شرایط از دست دادیم و با همین تعداد امتیاز دیگر در قعر جدول نبودیم.
وی ادامه داد: در دیدار مقابل پرسپولیس 4 پنالتی محرز ما گرفته نشد و در مقابل 2 گل پرسپولیس با خطا به ثمر رسید و یک پنالتی اشتباه هم برای آنها اعلام شد. در واقع این دیدار باید 4 بر 3 به سود ما تمام می‌شد اما آن را 6 بر صفر باختیم. با این شرایط مس نه به خاطر کم‌کاری بازیکنان و کادر فنی بلکه به حکم اجبار در انتهای جدول قرار گرفته است.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان درباره اینکه مظلومی هم خود را در موفقیت این تیم در جام حذفی سهیم می‌داند به تسنیم گفت: هر فردی نقش خود را تا اینجا نشان داده و کارنامه مظلومی و بوناچیچ در پایان فصل مشخص خواهد بود. مردم و مفسرین بهترین قضاوت را در این مورد خواهند داشت. مظلومی هم برای ما زحمت کشیده و امتیازاتی کسب کرده که ممنون زحمات او هستیم.
ایرانمنش در پاسخ به کسانی که مس را بعد از قرارداد با بوناچیچ متهم به آوردن مربی بی‌کیفیت خارجی کرده بودند، اظهار داشت: آنهایی که گاهی خودشان گزینه‌هایی را کاندیدا داشتند و در این مسائل ذینفع بودند چنین حرف‌هایی زدند. بوناچیچ با 70 درصد بازیکنان فعلی تیم کار کرده بود بهترین گزینه برای هدایت مس در دیدارهای باقی‌مانده بود، چراکه هر مربی دیگری می‌آمد برای رسیدن به شناخت حداقل 3 دیدار را از دست می‌داد.
وی در پایان تصریح کرد: شانس قهرمانی مس در جام حذفی را 90 درصد می‌دانم و امید زیادی هم به بقا در لیگ برتر داریم.

دیدگاه‌ها