کد خبر : 1036719 | 24 بهمن 1392 ساعت 12:19 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

دوپینگ، فساد و تبانی در لیگ یک بیداد می‌کند

مدیرعامل باشگاه الوند همدان گفت: دوپینگ، فساد و تبانی در لیگ یک فوتبال بیداد می‌کند و مسئولان دست روی دست گذاشته و فقط از دور مسائل را نگاه می‌کنند.

دوپینگ، فساد و تبانی در لیگ یک بیداد می‌کند
بهرام یدی اظهار داشت: با مسائلی که در سطح لیگ دسته یک امسال اتفاق می‌افتد واقعاً باید به سلامت و پاکی ورزش در ایران شک کرد.
به گزارش فارس، وی با بیان اینکه دوپینگ در سطح لیگ یک بیداد می‌کند، ادامه داد: برخی از مسائل علنی شده و به وضوح قابل لمس است اما کسی برای رسیدگی به آن رغبتی نشان نمی‌دهد.
مدیرعامل باشگاه الوند همدان اضافه کرد: انتظار همه مدیران باشگاه‌ها از مسئولان ذیربط آن است که نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند و فقط به تست‌گیری‌های مقطعی منتهی نشود.
وی با بیان اینکه مشکلات داوری در لیگ امسال ضریب بالایی داشته است، ادامه داد: در هر بازی اشتباهات داوری به دفعات زیادی مشاهده می‌شود و این اصلاً جالب نیست که یک تیم داوری مرتکب اشتباهات مکرر داوری شود.
یدی با اشاره به اینکه در این فصل در چند بازی اشتباهات داوری به ضرر الوند بوده، تصریح کرد: ما از شرایط داوری بیشتر صدمه و لطمه دیدیم.
وی گفت: از بازی با نفت آبادان هجمه ناداوری‌ها علیه تیم ما شروع شد و در بازی با گیتی‌پسند، استقلال اهواز، شهرداری بندرعباس و سیاه‌جامگان به اوج خود رسید و ما بسیار متضرر شدیم اما فریاد ما به جایی نمی‌رسد.
مدیرعامل باشگاه الوند همدان ابراز داشت: در 17 بازی این فصل بیشترین دلیل باخت ما اعلام ضربات پنالتی بوده که با بررسی فیلم‌های بازی‌ها مشخص شد بیشتر آنها در نهایت اشتباهات داوری و به ضرر ما بوده است.
وی با اشاره به اینکه مسائل پیش آمده در فوتبال ایران بیشترین ضرر را به تیم‌های خصوصی تحمیل می‌کند، خاطرنشان کرد: در لیگ دسته اول اتفاقاتی می‌افتد که واقعاً شاهکار است.
یدی با بیان اینکه فضای فوتبال در لیگ دسته اول پاک و مناسب نیست، ادامه داد: در این شرایط تیمی مانند الوند که یک تیم خصوصی است بیشترین صدمه را دیده است.
وی با اشاره به وضعیت کنونی تیم الوند در جدول عنوان کرد: تلاش همه کارکنان، کادر فنی و بازیکنان باشگاه برای موفقیت و حداقل بقا در لیگ است و شک نکنید برای شادی دل هواداران و مردم همدان از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه الوند همدان افزود: برد برابر شهرداری یاسوج خیال ما را برای بقا در لیگ راحت می‌کرد اما در چند هفته باقی مانده سعی خواهیم کرد تا با کسب امتیازات لازم در لیگ باقی بمانیم.
وی با بیان اینکه بازی با پدیده مشهد یکی از بازی‌ها سخت ما است، ابراز داشت: باید در مشهد با این تیم پرمهره مصاف دهیم که امیدواریم بتوانیم با دست پر از این بازی دشوار به همدان بازگردیم.
یدی با بیان اینکه رسانه‌ها در انعکاس فساد و نابسامانی مسائل لیگ دسته یک نقش پررنگی داشتند، ابراز داشت: برنامه‌ای که از شبکه ورزش در مورد اتفاقات لیگ به روی آنتن رفته تأثیر زیادی داشته و باید از همه مسئولان رسانه‌های دیداری، شنیداری و گفتاری تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.
تیم فوتبال الوند همدان تا پایان هفته نوزدهم با کسب 16 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است.
در چارچوب هفته بیستم لیگ یک روز شنبه 26 بهمن ماه از ساعت 14 تیم الوند باید در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف تیم پدیده شاندیز مشهد برود.

دیدگاه‌ها