کد خبر : 1046999 | 27 بهمن 1392 ساعت 14:28 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران:به‌رای‌کمیته‌انضباطی‌اعتراض‌می‌کنم

مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای کمیته انضباطی احترام قائلم اما حق اعتراض دارم و به رای صادر شده اعتراض خواهم کرد.

فریادشیران:به‌رای‌کمیته‌انضباطی‌اعتراض‌می‌کنم
ناصر فریادشیران درباره جریمه 10 میلیون ریالی‌اش از سوی کمیته انضباطی به علت مصاحبه علیه مدیرعامل پاس همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه در چند رسانه کشور در خصوص بازگشت تیم پاس همدان به تهران صحبت شده بود، نظر من را هم در این زمینه پرسیدند که گفتم امیدوارم پاس به تهران بازگردد و بهتر است همدانی‌ها همان تیم الوند همدان را اداره کنند.
به گزارش تسنیم، وی افزود: پس از صحبت‌های من از سوی مدیرعامل پاس همدان بیانیه‌هایی صادر شد و سرپرست این تیم از شکایت باشگاه پاس علیه من خبر داد.
فریادشیران عنوان کرد: آقایان بدانند، آقای مناجاتی در مصاحبه‌ای گفته بود که کدام شیر پاک خورده‌ای پاس را به همدان منتقل کرد که من پاسخ دادم تدارکات تیم پاس که اکنون مدیرعامل این تیم شده، باعث و بانی این انتقال شد. در این میان کمیته انضباطی مرا جریمه کرد و به افرادی چون رمضانی مدیرعامل پاس که 6 ماه توسط کمیته اخلاق و رسیدگی به تخلفات فوتبال محروم شده بود کاری نداشت.
مربی پیشین تیم نفت تصریح کرد: برای کمیته انضباطی احترام قائلم اما حق اعتراض دارم و به این رای اعتراض خواهم کرد. آنها (کمیته انضباطی) دو بار با من تماس گرفتند که پاسخ دادم سرما خوردم ولی می‌آیم. من که نگفتم به کمیته انضباطی نمی‌آیم.

دیدگاه‌ها