کد خبر : 1058831 | 16 اسفند 1392 ساعت 09:01 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

رییس فدراسیون فوتبال قطر:

امیدوارم ایران در برزیل خوب نتیجه بگیرد

رییس فدراسیون فوتبال قطر در دیداری که با کارلوس کی روش داشت برای او و تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل آرزوی موفقیت کرد.

امیدوارم ایران در برزیل خوب نتیجه بگیرد
کارلوس کی‌روش به همراه محمدنبی و هوشنگ مقدس چهارشنبه به قطر سفر کردند تا با رییس فدراسیون فوتبال قطر برای آوردن پژمان منتظری و مجتبی جباری مذاکراتی را انجام دهند.
به نقل از ایسنا، شیخ حمد بن خلیفه رییس فدراسیون فوتبال قطر پس از جلسه با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و هیئت همراهش گفت: روابط دوستانه‌ای بین فدراسیون فوتبال ایران و قطر وجود دارد و امیدواریم که این روابط دوستانه ادامه یابد و حفظ شد. فوتبال نقش بسزایی در بهبود روابط بین دو کشور دارد. امیدوارم که ما بتوانیم در آینده هم روابط دوستانه خود را حفظ کنیم.
دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر جواز حضور در مرحله نهایی جام ملت ها آسیا 2015 استرالیا را به دست آوردند. رییس فدراسیون فوتبال قطر برای هر دو تیم در این رقابت های آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم که هر دو تیم ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا 2015 که قرار است به میزبانی استرالیا برگزار شود نتایج خوبی کسب کنند. البته باید این را هم بگویم که ایران جواز صعود به جام جهانی 2014 برزیل را هم به دست آورده است و امیدوارم که در این رقابت‌ها هم نماینده شایسته‌ای برای آسیا باشد.
هنوز خبری درباره موافقت قطریها با پیوستن پژمان منتظری و مجتبی جباری به اردوی تیم ملی منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها