کد خبر : 1059105 | 18 اسفند 1392 ساعت 15:46 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

باجو: توس بازیکن محبوب من است

اسطوره فوتبال ایتالیا از مهاجم آرژانتینی یوونتوس به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه خود یاد کرد.

باجو: توس بازیکن محبوب من است
روبرتو باجو، مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا و یوونتوس از کارلوس توس، مهاجم آرژانتینی بانوی پیر تمجید و او را به عنوان یکی از بازیکنان محبوب خود معرفی کرد.
به نقل از تسنیم، باجو در گفت‌وگویی با نشریه توتواسپورت ایتالیا درباره وضعیت کنونی تیم یوونتوس در رقابت‌‌های سری A اشاره و اظهار داشت: من هرگز به خودم اجازه نداده‌ام آنتونیو کونته (سرمربی یوونتوس) را نصیحت یا راهنمایی کنم، چون کاری که انجام می‌دهد باور نکردنی است. ما تاکنون نشانه‌های زیادی از اینکه او در آینده یک مربی بسیار بزرگ خواهد شد، دیده‌ایم. کونته به عنوان یک سرمربی درست مانند دوران حضورش در زمین بازی عمل می‌کند. او زمانی که به میدان می‌رفت دقیقاً می‌دانست که قصد انجام چه کاری را دارد و می‌دانست که چگونه می‌تواند به بهترین شکل ممکن به تیم کمک کند.
باجو افزود: کارلوس توس یکی از بازیکنانی است که او را تحسین می‌کنم و در واقع از زمانی که اولین بازی‌هایش را در بوکاجونیورز دیدم شروع به تحسین او کردم. توس همچنان دارد ثابت می‌کند که چه بازیکن بزرگی است. برای بازیکنان شاغل در سری A گلزنی به طور متناوب کار آسانی نیست و به همین دلیل برای او بسیار خوشحالم. پل پوگبا هم بازیکنی فوق‌العاده قدرتمند است و اطمینان دارم که همه الان به توانایی‌های او پی برده‌اند.
باجو درباره ماموریت بانوی پیر در لیگ اروپا، تورنمنتی که در مرحله یک هشتم نهایی آن باید به مصاف فیورنتینا برود نیز تصریح کرد: یووه جزو مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت‌هاست و شانس‌اش برای کسب آن بیشتر هم می‌شود اگر بتواند یک قهرمانی زودهنگام در سری A داشته باشد.
ستاره پیشین بیانکونری در خاتمه در پاسخ به این سؤال که آیا روزی به عنوان یک مدیر به تورین بازخواهد گشت یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر، واقعاً فکر نمی‌کنم روزی این کار را انجام دهم. علاوه بر این یوونتوسی‌ها به من نیازی ندارند.

دیدگاه‌ها