کد خبر : 1059743 | 24 اسفند 1392 ساعت 16:42 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ابرانمنش: کارایی یک کارگر بیشتر از جونیور بود

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: یک کارگر می‌گرفتیم از جونیور برزیلی برای ما بیشتر کارایی داشت.

ابرانمنش: کارایی یک کارگر بیشتر از جونیور بود
اکبر ایرانمنش در مورد فسخ قرارداد جونیور بازیکن برزیلی با باشگاه مس گفت: از روز اول هم با جذب این بازیکن موافق نبودم اما به اصرار کادر فنی وقت باشگاه این بازیکن را گرفتیم ولی این برزیلی به اندازه یک کارگر افغانی کارایی نداشت. جونیور وقتی در میدان حضور پیدا می‌کرد مثل آدم‌های فضایی بود که همه چیز برایش عجیب و غریب بود.
به نقل از فارس، وی در مورد مبلغ قرارداد این بازیکن گفت: این بازیکن 40 هزار دلار از باشگاه پول گرفت که 33 هزار دلارش را مدیر برنامه‌اش از او گرفته است ضمن اینکه مدیر برنامه این بازیکن 30 هزار دلار هم از خود جونیور گرفت و در نهایت این بازیکن می‌گفت هیچ پولی ندارد و به دلیل دغدغه‌اش برای خانواده است که تمرکز ندارد.
مدیرعامل باشگاه مس تصریح کرد: 33 هزار دلار از 40 هزار دلاری که باشگاه به او داده بود، را مدیران برنامه از او گرفتند و به اسم اینکه می‌خواهند برای خانواده‌اش پول بفرستند، آن پول را به یک مدیربرنامه ترکیه‌ای دادند و گفتند این حق ترانسفر شما است.30 هزار دلار هم از این بازیکن این افراد گرفتند. اما جالب است بعد از فسخ قرارداد جونیور با باشگاه مس این بازیکن می‌گفت حتی پول بلیت برای بازگشت به کشورش را هم ندارد و ما کمکش کردیم هم به او پولی قرض دادیم و هم بلیت بازگشت برایش گرفتیم البته از مدیربرنامه این بازیکن به فیفا شکایت خواهیم کرد و حق و حقوق باشگاه را کاملا می‌گیریم.
ایرانمنش افزود: این مدیربرنامه حتی دیگر جواب این بازیکن را نمی‌داد و این بازیکن در کرمان گریه می‌کرد و می‌گفت حداقل من را به کشورم برگردانید.

دیدگاه‌ها