کد خبر : 1059804 | 25 اسفند 1392 ساعت 01:55 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

نصیر شلال:

کمیته المپیک الان به فکر وزنه‌برداران باشد

نایب قهرمان المپیک لندن از کمیته المپیک درخواست کرد رسیدگی به وضعیت وزنه برداران از هم اکنون صورت گیرد نه در آستانه اعزام به مسابقات.

کمیته المپیک الان به فکر وزنه‌برداران باشد
  نواب نصیر شلال اظهار کرد: قبل از آغاز اردوی تیم ملی، تا حدودی تمرین‌های هوازی و پایه را انجام داده بودم، در اردوی تیم ملی نیز کادر فنی تصمیم گرفت تمرینات بدنسازی و پایه‌ای را داشته باشیم تا تمام وزنه برداران از لحاظ آمادگی به یک نقطه مشترک برسند. بنابراین این تمرینات اولیه به من و سایر وزنه برداران کمک می‌کند در ‌آینده که می‌خواهیم تمرینات اصلی را انجام دهیم به مشکلی بر نخوریم یا دچار آسیب دیدگی نشویم.
به گزارش ایسنا، نصیر شلال در مورد هماهنگ شدن خود به شیوه‌های تمرینی زارع وپانزوان نیز بیان کرد: ما چند سال با مربیان مختلف، سلیقه‌ها و شیوه‌های تمرین متفاوت کار کرده‌ایم و به نوعی کنار آمدن با برنامه‌های تمرینی یک امر عادی به شمار می‌آید. در واقع آنچه که متفاوت است شرایط بدنی وزنه برداران است که یک روز در اوج و یک در وضعیت نامطلوب هستند.
نایب قهرمان المپیک لندن با بیان این که شرایط اردوها مناسب نیست، تصریح کرد: شرایط اردوها از لحاظ خوابگاه و مسائل دیگر کلا مناسب نیست و فدراسیون نیز از لحاظ مالی مشکل دارد که امیدوارم رفع شود. البته کمیته ملی المپیک باید نظارت مستقیم بر روی کار فدراسیون‌ها داشته باشد و وارد عمل شود. زیرا اگر شرایط اردوها مناسب نباشد کیفیت کار وزنه برداران پایین می‌آید. بنابراین کمیته ملی المپیک باید نظارت مستقیم داشته باشد و شرایط بهتری را از الان مهیا کند نه این که یک ماه مانده به آغاز رقابت‌ها بخواهد کمک کند.
وی در پایان گفت: برنامه‌ای که برای خودم هدف گذاری کرده ام این است که بدنم را به شرایط خوب برسانم و رکورد هایم را نیز ارتقاء هم و این موضوع خیلی برایم اهمیت دارد. زمانی که شرایط رکوردهایم خوب باشد به راحتی می‌توانم تصمیم بگیریم در کدام رقابت‌ها، بازیهای آسیایی یا مسابقات جهانی شرکت کنم.

دیدگاه‌ها