کد خبر : 1061072 | 14 فروردين 1393 ساعت 09:41 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

والتر زنگا: برابر استقلال تیم برتر بودیم

سرمربی الجزیره امارات پس از شکست برابر استقلال ایران گفت:‌ بازیکنان الجزیره در این مسابقه خوب کار کردند و فقط در زدن ضربات آخر موفق نبودند.



والتر زنگا: برابر استقلال تیم برتر بودیم
دیدار الجزیره امارات و استقلال ایران از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید. تک گل این دیدار را محمد قاضی در دقیقه 70 به ثمر رساند.
والتر زنگا در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در طول جریان بازی تیم برتر میدان بودیم در نیمه نخست فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم.مشخص است وقتی نتوانی از فرصت ها استفاده کنی،موفق نخواهی بود و به زبان ساده همین مساله دلیل شکست ما در بازی امروز بود.
سرمربی ایتالیایی ادامه داد:‌ استقلال در این مسابقه با دفاع فشرده مقابل الجزیره بازی کرد و بر این اساس تلاش داشت از ضد حملات خود استفاده کند.این در حالی است که حریف در نیمه نخست به دروازه ما نزدیک هم نشد.در نیمه دوم هم الجزیره فرصت های زیادی برای زدن گل داشت اما در نهایت نتوانستیم از این موقعیت ها سود ببریم.نمی خواهم بهانه بیاورم.ما به این دلیل مقابل استقلال شکست خوردیم که از فرصت ها استفاده نکردیم.
والتر زنگا در پایان گفت: برای اینکه بازیکنان از نظر روحی به شرایط مطلوب بازگردند با آنها صحبت می کنم.بازیکنان الجزیره در این مسابقه خوب کار کردند و فقط در زدن ضربات آخر موفق نبودند.تنها تفاوت ما با بازی تهران این بود که در این مسابقه نتوانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم.
سرمربی الجزیره افزود: بخت ما برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا هنوز هم خیلی زیاد است.ما به پیروزی در دو مسابقه آینده نیاز داریم.هنوز سرنوشت دست خودمان است و به دنبال نتایج تیم های دیگر نیستیم.

دیدگاه‌ها