کد خبر : 1081513 | 18 فروردين 1393 ساعت 10:45 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانمنش: نمی‌دانم لیدرها چطور آدم‌هایی هستند

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: هر کاری که لازم بود را برای بقای مس در لیگ برتر انجام دادیم، اما امسال به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشتیم.

ایرانمنش: نمی‌دانم لیدرها چطور آدم‌هایی هستند
اکبر ایرانمنش درباره سقوط این تیم به دسته یک، اظهار کرد: به هر حال تیم از گذشته خوب بسته نشده بود و ما همه تلاش‌ها را برای این که تیم تقویت شود و بتوانیم در لیگ بمانیم انجام دادیم. در نیم فصل هم با توجه به این که همه بازیکنان خوب جذب سایر تیم‌ها شده بودند دیگر بازیکن خوبی به آن شکل باقی نمانده بود و بازیکنانی که به تیم اضافه شدند نتوانستند اثرگذار باشند.
به گزارش ایسنا، او ادامه داد: ما از نظر ماهیتی خودمان را در طول فصل نشان دادیم. مشکلات زیادی داشتیم و از خوب نبودن شرایطمان همین بس که در طول فصل از 29 بازی 18 بازی را مساوی کردیم و این به هیچ وجه خوب نیست. ما هر کاری توانستیم برای ماندن تیم در لیگ انجام دادیم، اما نشد.
ایرانمنش در پاسخ به این سوال که چه فرد یا افرادی بیشترین نقش را در سقوط مس به دسته پایین‌تر داشته‌اند؟ گفت: الان دیگر اگر بخواهیم از این مسائل صحبت کنیم توجیه کردن است. ما به طور مشخص کسی را مقصر نمی‌دانیم. از خود من گرفته تا همه افرادی که در ورزش شهر کرمان هستند در این اتفاق مقصریم. کسانی بودند که می‌توانستند در طول فصل با تجربه خود به مس کمک کنند، اما پا پیش نگذاشتند. من بودم که ریسک کردم و آمدم که به مس کمک کنم. ای کاش سایر افراد هم این شهامت را داشتند که به جای این که در پشت پرده به دنبال تخریب مس باشند در کنار ما برای ماندن تیم در لیگ برتر تلاش می‌کردند.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با انتقاد از لیدرهایی که به گفته او از افراد مشخصی خط می‌گیرند، گفت: آن افراد پشت پرده‌ای که می گویم همان‌هایی هستند که امثال این لیدرها را در بازی‌های مس علیه باشگاه به حرکت در می‌آورند. در بازرسی انتظامی هم مشخص شده که این افراد در شرایط عقلانی بوده‌اند یا نه. مشکل اصلی فوتبال کرمان همین است که همین تماشاگرنماها و افراد سودجو با حضور در ورزشگاه هواداران واقعی را هم منحرف می‌کنند. البته تعداد آنها به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد، اما اگر جلوی این پنج – شش نفری که خلاف شئونات اسلامی رفتار می‌کنند گرفته نشود، ورزش کرمان هم‌چنان باید از این ناحیه ضربه بخورد.
او در ادامه گفت: همین افراد به من هم پیشنهادهایی دادند. در واقع پیشنهاد آنها امر به منکر بود، اما من به آنها گفتم که به هیچ وجه چنین کاری نمی‌کنم. این افراد دوست دارند به جای این که ورزشکار تشویق شود مدیرعامل را تشویق کنند. با این حال ما در باشگاه لیدرهایی داریم که واقعا با انصاف هستند. مس نگین انگشتری جنوب شرق کشور در لیگ برتر بود که متاسفانه همین افراد به خاطر منافع شخصی خود آن را از بین بردند و جالب اینجاست که هنوز هم دست بردار نیستند و با این وضعیت تیم را تا دسته دو هم می‌برند.
ایرانمنش گفت: این افراد واقعا آرامش را از بازیکنانمان گرفته بودند. به خاطر رفتارهای همین افراد دو بازیکن ما 15 روز است که سر تمرین‌ها حاضر نمی‌شوند. سر تمرین با کمربند سر بازیکن ما را شکستند و شیشه ماشین یک بازیکن دیگر را جلوی خانه‌اش خرد کردند. واقعا نمی‌فهمم که این‌ها چه نوع آدم‌هایی هستند. اگر بخواهیم علل سقوط مس را بررسی کنیم اولین چیز همین است که مربی و بازیکنانم ما در چند هفته‌ گذشته به هیچ وجه در امنیت فکری و روانی نبودند و از دست این افراد راحتی نداشتند. پنج – شش نفر بودند که هر صبح و بعد از ظهر به تمرین ما می‌آمدند و روی اعصاب بازیکنان می‌رفتند. آخر نمی‌دانیم این افراد کار و کاسبی ندارند که هر روز تمرکز مربی و بازیکن ما را بر هم می‌ریزند؟ محمود یاوری هم به من همین را گفت. او گفت به خاطر این افراد می ترسم که سکته کنم و من را قسم داد که بگذارید از کرمان بروم!
ایرانمنش درباره آینده خود و بوناچیچ در این تیم گفت: بوناچیچ که گفته بود اگر تیم به دسته یک برود نمی‌خواهد در این لیگ مربیگری کند. من هم باید بنشینم و با هیات مدیره باشگاه صحبت کنم. همه ما از این اتفاق ناراحت هستیم و باید کاری کنیم که دیگر چنین اتفاقی برای فوتبال کرمان نیفتد.

دیدگاه‌ها