کد خبر : 1081716 | 20 فروردين 1393 ساعت 01:39 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: در تصادف رانندگی آسیب زیادی ندیدم

دارنده‌ی 4 مدال جهان و المپیک درباره تصادفش در روزهای پایانی سال گفت: به جز شکستکی دستم خوشبختانه هیچ مشکل دیگری برایم پیش نیامد.

گودرزی: در تصادف رانندگی آسیب زیادی ندیدم
  صادق گودرزی درباره‌ی تصادفش در روزهای آخر سال 92 در جاده شمال و میزان خسارت وارده به وی اظهار کرد: با همسرم به طرف جاده شمال در حال حرکت بودیم که در اثر بی‌احتیاطی یک راننده کامیون، تصادف کردم که به دلیل ایمنی بالای ماشین BMW دچار آسیب دیدگی زیادی نشدم و تنها دستم شکست.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه نزدیک 5 ماه است که به دلیل لختگی خون در مهره‌های 4 و 5 گردنم خانه نشین شده‌ام، افزود: حدود 7 ماه پیش در جریان تمرینات دچار آسیب دیدگی شدم که پس از انجام MRI رنگی متوجه شدم که در ناحیه‌ی نخاع گردنم لخته خون ایجاد شده که بنا به گفته چند دکتر متخصص در صورت تداوم این رشته امکان داشت فلج شوم. لذا بنا به نظر پزشکان باید مدت زیادی کشتی را کنار می‌گذاشتم تا دوباره بهبود پیدا کنم. به هر صورت الان خدا را شکر می‌کنم که فلج نشدم و شرایط جسمی و روحی خوبی دارم.
نایب قهرمان المپیک لندن اضافه کرد: سال 92 سال ناکامی و بدشانسی من بود و بسیاری از مسابقات مهم از جمله جهانی مجارستان را از دست دادم؛ واقعا برای فردی که مدت 12 سال ورزش حرفه‌ای انجام می‌داده یک دفعه بخواهد ورزش را کنار بگذارد، کار سخت و شوک بزرگی بود؛ اما به هر حال تقدیر الهی بود که چنین شرایطی برای من پیش بیاید و آن را قسمت و حکمت الهی می دانم.
گودرزی هم‌چنین در ارتباط با دعوت فدراسیون از وی برای انجام کار مربیگری خاطرنشان کرد: شورای فنی فدراسیون و شخص رئیس فدراسیون به دلیل لطفی که به من داشتند و به خاطر این که تجارب 12 ساله‌ام را در اختیار جوانان و بزرگسالان قرار دهم، چنین تقاضایی را از من کردند که البته هنوز به صورت جدی این دعوت انجام نشده است.
وی در پایان پیرامون این سوال که آیا پس از پذیرش کار مربیگری در کلاسهای مربیگری شرکت خواهید کرد یا خیر؟ گفت: هنوز به طور جدی به انجام کار مربیگری فکر نکرده‌ام و تصمیمی برای ورود به این حیطه کاری نداشته‌ام؛ البته دوست دارم کنار کشتی باشم و به جوانان کمک کنم، اما احساس می‌کنم در شرایط کنونی اتمام کار پایان نامه‌ام مهم‌تر از هر کار دیگری است. بدون شک اگر زمانی چنین تصمیمی را بگیرم حتما در کلاسهای مربیگری شرکت خواهم کرد.

دیدگاه‌ها