کد خبر : 1082048 | 23 فروردين 1393 ساعت 00:42 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

طالب نعمت‎پور: تا المپیک کشتی می‌گیرم

فرنگی‎کار وزن 85 کیلوگرم تیم ملی، پس از اینکه برای دومین ماه پیاپی در رده‎بندی فیلا به‎عنوان بهترین کشتی‎گیر این وزن انتخاب شد، می‎گوید سعی می‎کند این جایگاه را از دست ندهد.

طالب نعمت‎پور: تا المپیک کشتی می‌گیرم
  طالب نعمت‎پور درباره آخرین وضعیت خودش گفت: خدا را شکر اردوها به‎طور منظم برگزار می‎شود و برای حضور در جام جهانی آماده می‎شویم. شرایط خوبی دارم و تا شروع رقابت‎ها به آمادگی کامل می‎رسم.
به گزارش ایسنا، وی پیش‎بینی‎اش از پیکارهای جام جهانی را این‎گونه بیان کرد: تیم خوب و قدری داریم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید اجازه نمی‎دهیم جام از کشورمان خارج شود. ایران تیم بدون مشکلی دارد که از بقیه تیم‎ها سرتر هستیم و فقط برای قهرمانی تلاش می‎کنیم.
نعمت‎پور که دو ماه است به‎عنوان برترین فرنگی‎کار وزن 85 کیلوگرم جهان انتخاب می‎شود، در این باره اظهار کرد: خیلی خوشحالم در جایزه بزرگ "زومباتلی" شرکت کردم و توانستم با قهرمانی در آن رقابت‎ها برای دومین ماه پیاپی در رده‎بندی فیلا نفر اول این وزن باشم و سعی می‎کنم این جایگاه را از دست ندهم.
دارنده نشان طلای جهان در پاسخ به سوال ایسنا که تا کی قصد دارد کشتی بگیرد؟ گفت: فعلاً که تا المپیک 2016 ریودوژانیرو می‎خواهم در کوران مسابقه باشم تا جایگاهم را حفظ کنم. اگر خدا بخواهد می‎خواهم در المپیک حضور داشته باشم و برای رسیدن به این هدف بیش از پیش تلاش می‎کنم.

دیدگاه‌ها