کد خبر : 1082193 | 24 فروردين 1393 ساعت 10:46 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانمنش: با خرید امتیاز برای مس مخالفم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان می‌گوید مخالف بازگشت مس کرمان به لیگ برتر از طریق خرید امتیاز است.

ایرانمنش: با خرید امتیاز برای مس مخالفم
اکبر ایرانمنش درباره شایعاتی که پیرامون خرید امتیاز از سوی شرکت مس برای ماندگاری این تیم در لیگ برتر وجود دارد، اظهار کرد: هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است. ضمن اینکه من شخصا با این کار مخالفم چرا که پول هنگفتی که قرار است صرف خرید امتیاز یک تیم شود، بهتر است برای ورزش کرمان و تربیت بازیکنان جوان و نوجوان این شهر خرج شود تا حداقل آینده‌ای خوب در انتظار این شهر باشد.
به گزارش ایسنا، او ادامه داد: تکلیف باشگاه برای فصل بعد هنوز مشخص نیست. بهتر است که ما دوباره از دسته یک شروع کنیم و به لیگ برتر برگردیم. طی این هفته نشستی با حضور مسئولان باشگاه برگزار می‌کنیم و درباره فصل بعد و چگونگی بستن تیم بحث می‌کنیم.
ایرانمنش همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه مس تمایل دارد فهرست مبالغ قراردادهای اعضای تیم خود را منتشر کند یا خیر، گفت: من در زمینه قراردادهای بازیکنان فوتبال در ایران بحث‌های زیادی دارم. یک بار هم به تاج گفتم که فوتبال برای ما ورزشی اقتباسی است که از خارج آورده‌ایم و بهتر است در تک تک زمینه‌های آن هم از کشورهایی که قدمت بیشتری در این رشته دارند الگوبرداری کنیم.
مدیرعامل مس کرمان تصریح کرد: به طور مثال در لیگ برتر انگلیس بازیکنان به صورت هفتگی پول می‌گیرند اما اینجا ما در ابتدای فصل بخش زیادی از قرارداد را به بازیکن می‌دهیم و در مقطعی از فصل بازیکن کاملا بی‌انگیزه می‌شود. باید در ایران هم به بازیکنان به صورت هفتگی یا ماهیانه پول بدهیم تا آنهایی که مسائل مالی برایشان اهمیت دارد، دچار بی انگیزگی نشوند.
او گفت: بازیکنان ما برای این فصل تسویه حساب کرده‌اند و دیگر مهم نیست که چه بازیکنی چقدر گرفته است. ضمن اینکه ما در حال حاضر آنقدر گرفتاری و مشکلات درباره ساختارسازی و برنامه‌ریزی برای فصل بعد داریم که دیگر فرصتی برای این کارها نداریم.

دیدگاه‌ها