کد خبر : 1082243 | 24 فروردين 1393 ساعت 15:58 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: مقابل پیکان چیزی کم نمی‌گذاریم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان پیش از بازی مقابل پیکان گفت: مطمئناً بازیکنان شایسته سیاه‌جامگان مقابل پیکان چیزی کم نخواهند گذاشت.

مهاجری: مقابل پیکان چیزی کم نمی‌گذاریم
محمدرضا مهاجری در آستانه دیدار رفت پلی‌آف لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است، پس از این که در بازی آخر به‌رغم شایستگی موفق به صعود مستقیم به لیگ برتر نشدیم، به دنبال جبران فرصت از دست‌ رفته هستیم.
به نقل از ایسنا، وی در خصوص حریف خود در این مرحله اظهار کرد: پیکان نیز تیم خوبی است که کادر فنی قوی و با تجربه‌ای دارد و از امکانات خوبی نیز برخوردار است، مطمئناً با چنین شرایطی دیدار خوبی پیش رو خواهد بود.
مهاجری همچنین تصریح کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سهمیه خراسان در لیگ برتر به عدد 2 برسد، بازیکنان هم در زمین کم نخواهند گذاشت و دیگر همه چیز را به دست خدا خواهیم سپرد.
وی با بیان اینکه اگر قضاوت عادلانه باشد شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر داریم افزود: در دو روز نخست پس از دیدار پایانی، بازیکنان از لحاظ روحیه شرایط سختی را پشت سر گذاشتند اما خدا را شکر دوباره انرژی و انگیزه لازم به بازیکنان بازگشت و با قدرت مقابل پیکان ظاهر خواهیم شد.
مهاجری با اشاره به اینکه این دیدار در زمین چمن شهرک قدس برگزار خواهد شد، گفت: استادیوم شهرک قدس استادیوم خوبی است اما از لحاظ ناشناخته بودن کمی کار را برای ما سخت خواهد کرد.
سرمربی تیم سیاه‌جامگان در خصوص احتمالات صعود تیمش به لیگ برتر عنوان کرد: همه چیز به تعداد گل زده در خانه حریف برمی‌گردد که از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر حتی ما بتوانیم در تهران با نتیجه یک بر یک تساوی کرده و در مشهد نیز با تساوی بدون گل پلی‌آف را به پایان برسانیم، می‌توانیم به راحتی به لیگ برتر صعود کنیم.
دیدار رفت پلی‌آف لیگ برتر فردا دوشنبه 25 فروردین‌ماه، ساعت 16:45 با حضور دو تیم مدعی سیاه‌جامگان و پیکان در تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها